Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Å begynne med hyppige dobesök? Spes om natta? Stikkinger og luft i magen? Er det noen som har opplevd å ha oppblåst mage som er störst på kvelden (skikkelig go`og rund ) men nesten borte morgenen etter? (Men det blåser seg liksom opp etter en stund). NOEN? Eller bare jeg som er "crazy pregnant lady" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Hadde oppblåst mage på kvelden og borte på morgenen etter uke 12- 13. Oppe og tisse om natten og hyppige dobesøk begynte rundt uke 25.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg er i uke 7 og tisser tre-fire ganger hver natt! Grrrr! Og ja, magen er en forrædersk 5. mnd-mage om kvelden, for så å være like flat for eksempel nå. Ikke de festligste symptomene dette. Men begge deler kan selvsagt ha med å gjøre at jeg drikker veldig mye (litt avhengig av Sprite light) før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Er oppe og tisser ca 3 ganger per natt, og er 9+4. Har gjort det de siste 2-3 ukene. Og magen min er også stor om kveldene og flat om morgenen ja! Med mine 2 første var magen flat til lengre ut i svangerskapet, spesielt med nr 1. Så det kan virke som om magen kommer hurtigere for hvert svangerskap her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå