Gå til innhold

April: For et fantastisk kjøp!!!!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg i lengre tid vært drittlei av de 4 fjernkontrollene jeg stadig flytter rundt på så Matilde ikke skal få ødelagt dem, i tillegg til at den som går til tv'n bare virket annenhver gang. NÅ er det NOK sa jeg til gubben, og sendte ham ut for å kjøpe en universalfjernkontroll som man kan programmere selv. Og for et vidunder!! Nå har vi EN fjernkontroll som er ENKEL å forstå og som styrer hele mediaseksjonen vår (tv, forsterker, dvd og dekoder). Vil jeg feks se tv, trykker jeg nå på en knapp som heter "activities" og velger feks "se lyse tv", dermed skrur kontrollen på tv, forsterker og dekoder på EN gang!!!! Og jeg har bare EN kontroll som må holdes unna et lite sjarmtroll som nå klatrer på alt som er høyere enn en legokloss! Løp og kjøp, jenter!

(og det var ikke en drepen pris heller, vi betalte 500 og fikk en dvd med på kjøpet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5907136-april-for-et-fantastisk-kj%C3%B8p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe sånt kom gubben hjem med her også. Deilig å bli kvitt....la meg se ....1,2,3,4,5.....6 andre mot å få en ny..... Den kunne tom brukes som mus til media centeret! Nå har vi bare den nye og den til lyset. Den til lyset bruker visst radiobølger så den kunne ikke inngå i den nye....Når vi snakker om geniale duppeditter så har gubben sammen med fjernkontrollen ordnet sånn at vi ha en bryter ved utgansadøra som skrur av ALT lys inne når vi går ut. Den er min høyest elskede duppeditt tror jeg :-) Kunne klart meg uten mye av det andre vi har. men ,men....hver sin hobby. Han kunne sikkert klart seg uten symaskin mm han og ;-)

Elprice (kjøpte i butikk men kan sikkert kjøpes på nett også). Merket et Logitech, og den funker både på Lyse-dekoderen vår, tv av ukjent merke (jalla) og sony og phillips (forsterker og dvd).

Annonse

Må legge til at det geniale med den gubbe kjøpte er at den har touchscreen. Du lager knappene selv på skjermen, slik at den ser helt lik ut som den gamle fjernkontrollen. Fint for meg som bruker litt tid på å bli kjent med slikt. Du kan bla i sider på skjermen på fjernkontrolen. Du lager så mange siden du vil. En side for hver fjernkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...