Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg venter en gut\jente i slutten av august. Storebror Ola er oppkalt etter min mann sin bestefar, så det skal den i magen være oppkalt etter noen på min side:o) Kan dere hjelpe meg å plukke ut hvilken gutte og jentenavn som er finest? Her er navnene: Solveig Snefrid Bjørg Frida Solvor Johannes Sondre Sigurd Peter Oscar Tusen takk!! Klem:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Frida og Sondre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Frida og Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tita&Tage Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Solveig og Sondre syns jeg er kjempefine. Oscar er også en favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 1) Frida! 2) Solveig 3) Snefrid 4) Solvor 5) Bjørg 1) Johannes! 2) Sigurd 3) Peter 4) Oscar 5) Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Solveig og Johannes!! Flotte navn :-) Ellers syns jeg Frida er fint av jentenavnene, og egentlig alle guttenavnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spring79 Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Frida og Oscar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thala Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg liker Solvor veldig godt, men ville modernisert det litt ved å skrive det Solvår. Nesten samme navn, men med en litt "friskere" skrivemåte. Synes jeg. Peter er et flott guttenavn. Enkelt, men sterkt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. august 2006 #9 Del Skrevet 14. august 2006 Solveig og Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 14. august 2006 #10 Del Skrevet 14. august 2006 Solvor eller Solvår er fint Snefrid er også flott, men kanskje litt søtt? Solveig er også OK. men Frida syns jeg blir for poppis, alternativ skrivemåte Fride er bedre (kjenner en nydelig ung dame på 25 som heter det), og er likevel samme navnet. Bjørg syns jeg er litt tungt. Liker ikke så godt enstavelsesnavn. Johannes er flott Sondre også, men kanskje litt mer poppis? Sigurd passer også godt til Ola Peter og Oscar liker jeg ikke så godt, og syns ikke de står så godt til Ola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #11 Del Skrevet 14. august 2006 Av jentenavnene er kanskje Frida og Solveig finest. De andre liker jeg ikke noe særlig. Jeg synes alle guttenavnene er fine, men Sondre og Oscar er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #12 Del Skrevet 14. august 2006 Frida og Peter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 14. august 2006 #13 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg liker besr Bjørg av jentenavna, men det er hvist bare meg. Solveig passer også veldig godt til Ola. Syns alle guttenavna untatt Oskar passer godt til Ola. Det er en helt annen sjanger syns jeg. Jeg liker best Peter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 14. august 2006 #14 Del Skrevet 14. august 2006 Solveig er finest av jentenavnene. Rangerer guttenavnene slik: Johannes Sigurd Sondre Peter ( Petter ) Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå