nicknavn Skrevet 13. august 2006 #26 Del Skrevet 13. august 2006 Hei Jennifer Når du beskriver hvordan dere har det, kjenner jeg igjen en del ting. Min gutt som nå er 11 mnd holdt på slik, sov lite, var urolig i søvnen, sov korte perioder og i våken tilstand sutrete og utilpass, men også blid og god gutt. Han hadde avføring som luktet og var olivengrønn i fargen. Jeg pratet med helsesøster og hun sa at han hadde kolikk, noe jeg var uening i. Etter tre runder med henne, fikk jeg medhold til å starte med melkefri mme, Nutramigen, for å prøve ut om det kunne være melkeallergi eller laktoseintoleranse. Etter at jeg startet med det, tok det ca 1,5 døgn så var gutten en annen. Han sov for første gang i sitt liv 2 timer i strekk, (jeg trodde han var syk) og han sov rolig, uten kaving. Fikk time til allergi lege og han påviste melkeallergi. Jeg vet ikke hva du har prøvd av mme, men om du ikke har prøvd nutramigen er det verdt å forsøke det eller Nan HA1, som du får kjøpt på apotek. Du trenger ikke velsignelse fra helsesøster til å prøve det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5906916-er-elt-utslitt-aner-ikke-min-arme-r%C3%A5d-hjelplitt-langt/page/2/#findComment-5913918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå