2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hei. Sliter veeeldig med kvalme. Kaster som regel opp hver kveld, etter å vært kvalm hele dagen. Noen ganger er det jo sånn, normalt sett, at man føler seg renset/bedre etter at man har kastet opp; mye av kvalmen forsvinner. MEN, enkelte ganger spyr jeg nok på en annen måte (kjenner det mens jeg kaster opp også); mye syrefylt oppkast og masse syre i halsen når jeg er ferdig med å kaste opp. Resultat: Brennende syrefølelse i mage/spiserør/hals, som varer ut kvelden til jeg skal legge meg. Prøver å drikke vann etterpå men kjennes da ut som om mere syre helles nedover halsen. Virkelig plagsomt når jeg kaster opp på denne måten. Har tenkt at jeg kanskje burde drikke mer vann før jeg kaster opp, for dermed å "blande ut" den etsende syren med litt vannholdig væske? Smådesperat nå, virkelig ille. Noen erfaringer/råd her? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Du kan som sagt endten prøve å drikke mer vann før du kaster opp, men du kan kanskje prøve å drikke melk etterpå? Hjelper det forresten å spise for å døyve kvalmen din? Prøv med litt salte Ritzkjekks, men ikke alle det fungerer for selvfølgelig. *lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå