Gå til innhold

marsbarna, bruker dere bag- eller sportsvogn nå?

Anbefalte innlegg

Begynner å synge på siste verset i dreamibagen. Ser at det er mange som går over på sportsdel tidlig, men vesla har i grunn ikke mast noe på å få komme opp ennå. Kanskje en softbag er en mellomløsning? Den er vel litt større enn dreamien i alle fall.

Hvordan er det med dere andre med marsbabyer?

Fortsetter under...

her har vi bytta ut bagen og kombi vogna med en teutonia mistral med liggeforlenger:) vesla har ikke mast om å komme opp , men bagen begynte å bli litt liten, og mamma'n ville ha ny vogn:) men målene på mykbagen til teutonia var de samme som på brio hard bagen, så da droppa jeg den, men nå bruker ikke vi bagen til å ta med og jenta i da, hun ligger jo i vogna uansett på dagen, så derfor var liggeforlenger mer praktisk syns jeg, så nå er hele liggedelen i vogna som en stor bag, på 90 cm, så der er det rikelig med plass!

softbag er en bag uten de harde kantene på hard bagen, men fortsatt en bag da... (sikkert veldig bra forklart:)) det finnes vel til de fleste vogn merker, ellers finnes det mange som passer i forskjellige vogner, så man må jo ikke nødvendigvis ha samme merke.

sportsvogn men seler....lagt i det siden fødselen....

var en helt genial vogn...lå så godt i den...mye bedre enn bagvogn..og så kan han bruke den til han ikke vil bruke den mer...står opp til 6 år på den,,men ikke pokker om han får bruke den lenge

Annonse

Jeg har Teutonia Mistral og vi bruker ikke bagen lenger, den er absolutt lang nok, men er saa smal naar jeg har den i vognen. Vesla vil ogsaa sitte litt halvveis opp dersom hun er vaaken saa da har jeg seler paa henne, og sovner hun saa legger jeg ryggen helt ned. Og vesla er saa fornoeyd med vogna igjen, det er en droem aa ta henne ut.

Oooops, Annika skulle vaere en marsbaby da, men endte opp aa komme litt tidlig saa hun er egentlig februar... Men var liten da=) Ble ikke stor foer mars=)

Hei!

Vi har også dreami bag, og jenta mi ligger med bena oppå kanten hehe. Vi har kun brukt den på stranden.. ellers har vi Teutonia vogn også, og der ligger hun i sportsdelen. Vi prøvde med softbag oppi men det ble bare trangt og varmt!

Hun storkoser seg i sportselen hvor det er romslig og godt å ligge i. Full liggestilling på den da. Men jeg kan fint ta den opp ett hakk uten at ho blir "sittende".

Så dreamin skal selges nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...