Gå til innhold

Usikker på barnevogn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs jo på om du skal ut å gå masse med begge to. Har venner med gode og dårlige erfaringer m søskenvogn. Vi har en kombivogn stående klar til babyen, dattera vår som rekker så vidt å fylle 3 føre fødsel har en trille som vi bruker nå, men hun vil ikke sitte der så lenge av gangen. Vi har rett og slett kjøpt et ståbrett vi til å feste på kombi vogna så da kan hun stå litt der og gå litt de gangene det blir aktuelt at begge er med på tur. Man må jo egentlig bare prøve litt og se hva som funker best for en selv. : )

Sliter litt med samme tanken. Jenta våres blir 2 år og 7 mnd når neste mann kommer. Har tenkt at jeg trenger søskentrille vedsiden av den gamle vogna. Vil ha begge ta nr 1 fortsatt skal være 50% i bhg noe som gjør at jeg nok skal ut på en del turer med bare den lille. Etter å ha tenkt mye trur jeg at jeg har kommet fram til at jeg kjøper enten søskensete til vogna jeg har eller et ståbrett. Blir nok ikke mange lange gåturer med begge to.

Lykke til med valget:-)

Blir også tobarns-mamma i desember, snuppa er da 2 år og 4 mndr.

Vi skal ha søskentrille med tanke på helgene, ut på tur - kjøpesenter - ferier etc

Vi kjører ikke bil, så er avhengig av vogn når vi f-eks skal i butikken og besøke noen, derfor er søskenvong et must iallefall frem til den største er 3,5 - 4 år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...