Gå til innhold

Til alle lesbiske, homofile og bifile, og til alle som kjenner noen som er det...

Anbefalte innlegg

Hørte her forleden at homofile menn ikke er velkomne til å donere sæd til sædbankene i Danmark. Det er ikke ønskelig at deres gener får spre seg i samfunnet. Da det i alle fall er mange lesbiske, så vidt jeg vet, som benytter seg av denne muligheten til å få barn (Stork-klinikken f.eks) lurer jeg på hva disse syns om den saken. De må da reagere ganske kraftig? Ønsker de likevel å benytte seg av en instans som i utgangspunktet diskriminerer det de selv er og står for??

Jeg må understreke at jeg bare lurer, har ingen onde hensikter med spørsmålet mitt, kun ren nysgjerrighet!

Fortsetter under...

Jeg synes det er galt..de er da like mye mennesker de som alle andre.

Har selv ei i familien som har fått to barn på Stork klinikken i Danmark. Og jeg synes det er superbra at lesbiske kan få barn der.

Det er da vel itte værre for ungene å vokse opp med to mammar eller to pappar i samme hus som en mamma her og en der og en stefar der og en lissombror der.....

Nei la nå alle som vil få barn meiner nå jeg...SKal man på død og liv luke ut homofile..så burde de vel heller luke ut pedofile og voldtektmenn og slike kriminelle da?????????

Er vel farligere det enn at sønnen din blir homo?????????????

kusinen til en venninne av meg har også vært i danmark for å bli gravid...hun er singel...hun er en kjempe god mor...vier hele livet sitt for den lille....og driver å sparer penger nå for å dra ned igjen å bli gravid igjen...

" Det er ikke ønskelig at deres gener får spre seg i samfunnet. "

Jeg tror ikke at det var dette som var årsaken. Jeg mener å ha lest at grunnen var at de trodde at homofile hadde en annen motivasjon for å spre sin sæd enn de som levde heterofilt og fikk sine egne barn etterhvert uansett. Slik oppfattet jeg det i hvert fall. At de mente at homofile donerte sæd fordi de ville spre sine egne gener (siden de sannsynligvis ikke vil komme til å gjøre en kvinne gravid med det første), og ikke for først og fremst å hjelpe andre.

Så det var ikke ment som at det var noe galt med det å være homofil i seg selv. Men jeg synes uansett at det er en ganske tynn argumentasjon jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...