Gå til innhold

"buss" eller "side by side"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde side by side det 2-3 første mnd, men dette var så talentløst at vi byttet til togvogn.

For det første hang storebror over til minsten mer eller mindre hele tida. (Der var skilleveg, men dem er jo talentløse, t.o.m med seler på)

Han kasta over leikene sine, lua, våte votter u-name-it...

Trangt å komme fram i de fleste butikker (om jeg kom fram)

Tung å trille opp og ned fortauskanter ol. brei og "bælete" å løfte ut og inn av bilen. (Eller var det kanskje bare jeg som har for korte armer og ikke klarte å få "tak" på vogna???)

Det var en drøm å få togvogna i hus, liten og nett 3-hjuling med svingbart framhjul....

Jeg har kjøpt meg "togvogn" til mine (16 mnd og 3 mnd), og det er en drøm å dra rundt med. Vurderte faktisk ALDRI "side by side" da de er så brede, og man vil få vanskeligheter med å komme fram over alt; heiser, rulletrapper, butikkdører og inne i butikkene.

Så jeg anbefaler togvogn.

Annonse

Men på disse "togvognene"...er det ordentlige hjul på dem eller er det slike paraplytrillehjul?

Hadde tenkt på side by side, men ser kanskje nå at togvogn er mer praktisk...Men er avhengig av at det er ordentlige hjul på dem da vi triller en del turer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...