Gå til innhold

at det går an...lærer aldri..

Anbefalte innlegg

her sitter jeg altså..midt i natten...

løper på toalettet hvert femte minutt i vill frykt for at tr har dukket opp..

en dag over tiden og hysteriet setter inn...har frøvd i snart fire år nå,og har vært igjennom denne dansen så mange ganger at jeg blir kvalm ved tanken*ler*

men likevel..gir ikke opp vettu..selv om jeg vet at vi må gjennom prøverør om vi skal få barn..

også sitter jeg her og tripper,og håper..og håper..

det er så lett å si at man ikke skal tenke på det,vet du..

det bare funker ikke sånn..hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5906133-at-det-g%C3%A5r-anl%C3%A6rer-aldri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg.... Håper du fikk sove litt i natt likevell. Kjenner meg veldig igjen; de som sier en ikke skal tenke på det vet ikke hva de snakker om:) Vi må nok også gjennom prøverør skal vi få barn. Teller nå på knappene om vi er villig til å gå gjennom det, eller om vi skal starte adopsjonsprosess i stedet. Ikke et enkelt valg....

Hei igjen

Nei, har ikke kommet så langt. Skulle teste Pergo en stund nå, så ny runde med gynekolog og sjekk av eggledere og så er det vel prøverør etter det da? Vi har forsøkt i over to år nå. Får positive eggl.tester hver mnd, men det blir ingenting. Har hatt tre pergokurer nå og ingen resultat av det heller. Har tilleggssykdom som gir masse opphold på sykehus og vet bare ikke om jeg orker ennå mer. Det har liksom vært ille nok med Pergoen synes jeg. Har krevende jobb ved siden av, med masse overtid, og gruer for de emosjonelle følgene av prøverørs prosessen, samtidig som jeg skal opptre profesjonelt på jobb. (jobben betyr mye for meg den også, og den er ikke sånn som det er så lett å bare ta en dag i senga når en måtte føle for det). Huff nå syter jeg, er bare litt skuffet for tiden pga mensen og gruer for kommende sjekk av eggledere, og har ikke bestemt meg for om jeg vil ta den heller. Hvordan går det med deg da, har TR kommet?

har ikke dukket opp enda nei..skulle nesten ønske den kom snart bare for å slippe å surre sånn i hodet...neida..det beste ville jo vært om den ikke kom,men jeg vet i grunnen at den kommer..

vil ikke kaste bort penger på test heller..ikke enda i hvert fall..

skjønner greia med jobben,har det også sånn,og synes det er vanskelig å forsvare sykefravær pga prøverør liksom..selv om det er vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...