<3 Vila & Lille <3 Skrevet 3. september 2006 #26 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har en venninne som heter Mia Cathrin, ser at den kombinasjonen faktisk ikke er nevnt her fra før. Hun har en søster som heter Malin Michelle, og jeg vet at hun ønsker at det var hun som hadde fått Michelle som mellomnavn. Men jeg vet ikke, det blir kanskje litt voldsomt? Mia Michelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. september 2006 #27 Del Skrevet 3. september 2006 Mia Augusta Mia Eveline Mia Emmeline Mia Clarice (med norsk uttale) Mia Fredrikke Mia Ulrikke Mia Konstance Mia Marthea Mia Margrethe Mia Kornelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 21. september 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 21. september 2006 Hva med Mia Helene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #29 Del Skrevet 21. september 2006 flott navn mia:) jeg liker mia michell mia isabell mia chantelle("sjantell") lykke til-må gi oss her inne ett vink når du har bestemt deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 21. september 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 21. september 2006 Tusen takk for det, hyggelig å høre! Kanskje vi må vente til hun kommer for å se hva slags mellomnavn som passer. For min del kunne hun gjerne hett bare Mia - men det er jo koselig med mellomnavn også, og så vil han så gjerne ha det... Mia Isabell er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #31 Del Skrevet 21. september 2006 hei igjen:) det var jeg som skrev mia isabell nå nettopp vi har selv en datter som heter maria isabell,men hun blir kalt mia isabell,så jeg synes det er nyyyydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 22. september 2006 #32 Del Skrevet 22. september 2006 Mia Helene klinger fint i mine ører :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 22. september 2006 #33 Del Skrevet 22. september 2006 Mia Bolette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 23. september 2006 #34 Del Skrevet 23. september 2006 Mia Kristin - med trykk på i'en tenkte jeg på med en gang. Det synes jeg var pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 24. september 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg tror vi holder en liten knapp på Mia Helene! Så får vi se når vi endelig får hilse på henne - om hun virkelig er en liten Mia Helene. Jeg har egentlig aldri hatt noe forhold til navnet Helene, før nå. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå