Isa Naemi Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Samboeren vil absolutt ha mellomnavn, spesielt hvis vi skal bruke ett så kort navn som Mia. Så - please kom forslag til mellomnavn!! Pga etternavnet vårt bør det ikke slutte på -a (dessverre, liker det så godt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Mia Emilie Mia Katrine Mia Lovise Mia Isabell Mia Elisabeth Mia Christine Mia Merethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Heisan har selv en datter som heter Mia Elise og synes at det er veldig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 jeg har en nydelig stedatter som heter Mia Malen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Mia Therese Mia Kornelie Mia Pernille Mia Margrethe Mia Karoline Mia Cecilie Mia Synnøve Mia Ulrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Mia Emilie Mia Eline Mia Elise Mia Nathalie Mia Sofie Mia Hermine Mia Tomine Mia Amalie Mia Iselin Mia Malene Mia Pernille Mia Christine Mia Sofie Mia Johanne Mia Josefine Mia Therese Mia Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanteliten Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Mia Marie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L_V_O_E Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg synes Mia Maria er fint. Det heter mitt søskenbarn. Det klinger så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #9 Del Skrevet 14. august 2006 Mia Linnea syns jeg er fint men siden du ikke vil at det skal slutte på a så syns jeg Mia Sofie også er fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talie83 har fått Elias:) Skrevet 15. august 2006 #10 Del Skrevet 15. august 2006 må bare si at jeg er kjempefan av Mia Madelen !! Syntes det er kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 15. august 2006 #11 Del Skrevet 15. august 2006 Ta for deg slektstreet, og kikke på deres bestemødre, oldermødre og tippoldermødres navn, så er jeg sikker på at du får noen ideer =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #12 Del Skrevet 15. august 2006 Mia Amalie Mia Elise Mia Iselin Mia Louise Mia Rosarie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #13 Del Skrevet 15. august 2006 Mia Charlotte. Synes det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~hope~ i 7.himmel Skrevet 15. august 2006 #14 Del Skrevet 15. august 2006 Mia Celine har jeg tenkt å kalle en evt fremtidig datter. Mia betyr vakker og Celine betyr Himmel Altså vakker himmel:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 19. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 19. august 2006 Mange fine forslag synes jeg! Mia Amalie var veldig koselig. Og kanskje Mia Rosarie - har aldri tenkt over det navnet før, men synes det klinger bra. Blir det litt voldsomt, eller er det fint? Flere forslag tas imot med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gossegomave*overtid + 13 dg* Skrevet 20. august 2006 #16 Del Skrevet 20. august 2006 det syntes jeg er utrolig pent navn! det er det jeg har lyst til at bebien min skal hete! men pappaen har et annet navn=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 23. august 2006 #17 Del Skrevet 23. august 2006 Mia Amalie er et nydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 29. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis det er flere som har forslag så kom gjerne med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #19 Del Skrevet 29. august 2006 nå er det så mange navn nevnt her, at jeg husker ikke hvilke, men jeg kan nevne dem jeg syns er fine som mellomnavn Mia da =) Christine Martine Victoria Adelaine Karita Natalie Elena Marielle Michelle Melissa Isabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #20 Del Skrevet 30. august 2006 Mia Joline ville jeg ha valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 30. august 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 30. august 2006 Oi, den var helt ny. Spennende. Gøy med forslag som er litt utenom det vanlige også! Denne kombinasjonen må jeg "smake" litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2006 #22 Del Skrevet 30. august 2006 Ser det er nevnt flere ganger, men min Mia i magen skal hete Mia Elise. Syns det er kjempefint! Men vurderte også Mia Christina...eller jeg vurderte, mannen min var totalt imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 3. september 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, Mia Elise er veldig fint. Hva synes dere om Mia Marie? Blir det helt merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #24 Del Skrevet 3. september 2006 Mia Aurora Mia Sofie Mia Elena Mia Olivia Mia Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 3. september 2006 #25 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg tror ingen her har foreslått Mia Othilie (evt. Otilie). Det synes jeg klinger så fint sammen:-) Eller hva med Mia Eveline? Nydelig!! Andre forslag: Mia Ovidie Mia Angeline Mia Torine Mia Elisabeth Mia Konstanse Mia Nadine (stum -h-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå