Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men hva er forskjellen mellom duo vogn og kombi vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min forklaring:

Duo= en bagdel som klikkes på understellet til baby, og en sportsdel som klikkes på understellet når barnet er blitt større.

Kombi= Sportsdelen er fast på understellet og det er en bag som ligger inni sportdelen. Man kjører da rundt med begge delene i starten. Vognen kan da føles tyngre, og bagene er ofte litt mindre.

Tror de fleste velger kombivogn.

Skrevet

tusen takk for svar Gutsbestebarn!!

men hva er fordelen med kombivogn egentlig da?(må jo være en siden flest velger de) Vis de er tyngre og begen mindre.. hmm..

Skrevet

Ja det lurte jeg også på egentlig etter at jeg hadde svart deg. Såg jo helst ut som om det var greiest med kombivogn. Tror kanskje fordelen med kombivogn er at en da har en løs bag til å bære babyen i? Synes også at brio og simo sine kombivogner ser penere ut en duovognene, men det er jo smak og behag. Det var jo disse vognene de fleste hadde for noen år tilbake, så det henger vel igjen.

Skrevet

simo kombi er finere og se på ja enn douen...

Har hengt meg slik opp i kalesjen til dou vogna, er så "høy" og den ser rett og slett stygg ut...

Skrevet

Enig. Da synes jeg bagvognene ser bedre ut.

Skrevet

jeg hadde en simo kombi til første mann, hu er født i slutten av februar, hadde voksi pose, kunen ikek bruke posen ut den vinteren en gang før dte ble for trangt. så denen gangen har jeg kjøpt en simo duo, var ikek i tvil et sekund. flere og flere som velger det nå. kombi har faktisk begynt å gå litt ut.

hvis du ikek liker simo kalesja på duoen kan du jo velge f.eks en emmaljunga eller basson duo som har annerledes form.

• 2 uker senere...
Skrevet

fordelen med duo er jo også at det er 4 kg lettere enn kombi ;) ( simo)

• 2 uker senere...
Skrevet

Grunnen til at jeg velger simo duo fremfor kombi er at det er bedre plass i duovognen. Jeg trenger dette ettersom jeg får en vinterbaby, blir veldig trangt med voksipose i kombivognene. Dessuten er duovognen lettere, dete er viktig for meg ettersom jeg bor i 3 etg uten heis!!!! Akkurat hvordan kalesjen ser ut er av mindre betydning bare den ikke er slarkete. Funksjonaliteten er for meg av større betydning, men, men det er min mening. Ingen behøver å være enig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...