Gå til innhold

www.pratekompaniet.com

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På PK er det modder som tar affære om noen blir behandlet dårlig, det er eget system for å "anmelde" brukere som driver med personhets og sånt så jeg føler iallefall at det er "trygt" der for å kalle det det. det er værre med kranglesiden her på DIB. Jeg har vært på PK i over et år nå og trives kjempegodt, masse koselige folk og mange gode diskusjoner.

Ja man kan melde fra, men når de som sprer eder og galle er kompiser med moddisene sier det seg selv at det ikke alltid fungerer.............da er det gjerne den som blir mobbet som blir sparket ut istedet!

og nei, jeg er ikke sparket ut, bare reagerer på det som skjer der inne så er der meget sjelden og blir stort sett irritert i løpet av de første 15 minuttene over hvordan et par stk får ture frem som de vil!

Annonse

HALLO!!! trodde dette var en side for voksne folk, og ikke kranglesyke fjortiser! har ikke var her så lenge, men gikk inn på siden for å få tips og ideer, og være med på diskusjoner. ikke for å krangle med folk jeg ikke vet navnet på en gang! på tide å bli voksne snart?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...