Thor+Marita = 3! Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Hei til dere alle, og gratulere!!! Dama fikk om dere ser på overskriften dette, og jeg som tilkommende far, er liiiiiivredd. hva kan dette være og er dette normalt. Hadde sex for under 24 timer siden, kan det være sår slimhinne? Er veeeeeeldig nervøs, hun er ca. 7+ uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Hei på dere Slapp helt av, det er helt normalt å blø litt etter sex i starten av svangerskapet. Det er for øvrig helt normalt å ha en blødning selv om det ikke er etter sex også. Livmoren og livmorveggene er veldig blodfylt, og det forekommer at det blir en brist slik at litt blod lekker ut. Men slapp helt av dere, det er helt normalt! Lykke til med spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Det har jeg/vi også opplevd. Det sluttet å blø etter noen timer, og jeg testet kjempepositivt noen dager etterpå, så det var nok bare en rift i livmoren. Har det sluttet å blø nå? I så fall er jeg helt sikker på at alt er i orden for dere også. Lykke til begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor+Marita = 3! Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2006 Takk for svarene...det er beroligende å høre. Hun har ikke mer blod nå, det var bare ett engangtilfelle. Men Alle svar tas med et stort takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå