Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har verdens lengste syklus, det øles ihvertfall sånn. 38 dager. og nå er det siste innspurt, venter ikm 18. august. Disse siste dagene er de verste. Venter så veldig på å vite, lurer på hvordan jeg reagerer enten det er ja eller nei. Tipper jeg ikke er den eneste som synes dette er en laang uke, men den blir ikke kortere av det. Heldigvis begynner jeg på jobb igjen på mandag. Da år hodet andre ting å holde på med. Denne sommeren har vært så fin at jeg er klar for høsten, det er nytt for meg. men det blir tungt å komme seg opp tidlig....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905586-siste-uka-f%C3%B8r-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ludvig =)

Ja, nå er du virkelig inne i den absolutt værste perioden av syklusen (bortsett fra nedturen ved tantebesøket da...).

Men de siste dagene går uutholdelig sakte, og det er så slitsomt å kjenne etter alt mulig, og prøve å forberede seg på en evt. nedtur.

Fy søren, du har lang syklus! Skjønner godt at du føler den som en evighet!!

Jeg har hatt sykluser på 25 dager siste tiden, og syns det er helt flott. Selv om du nok er mer sikker på å ha lang nok lutealfase da...

Jo, sommeren har vært fin den, men jeg føler at tiden går litt forbi meg i disse prøvetider... Greier liksom ikke å nyte dagen slik jeg gjorde mer før. Nå teller jeg dager, og ønsker at tiden frem til ikm skal gå fort...

Så jeg tror det snart må skje noe i enten den ene eller den andre retningen, så ikke livet løper fra meg... !

Masse lykke til ludvig =)

Uff, ja den uken er den absolutt lengste. Er det ikke rart, vanligvis har jeg vært glad for litt lang syklus, slik at jeg slapp å ha mens så veldig ofte. Men nå virker 32-39 dager uutholdelig lenge (varierer nemlig til meg). Stresser litt mindre med det nå som jeg har "tonet ned" fokuset på prøvingen litt. Skal nemlig begynne på skole, og er derfor litt usikker på om det er lurt med baby akkurat nå. Men, har ikke tenkt å begynne med prevansjon, det som skjer det skjer...

Lykke til da ludvig, skal krysse fingrene for deg jeg :-)

Jeg har vel ikm omtrent samtidig som deg. Teller også dager og sliter ut hodet på undring. Denne pp har jeg brukt el-tester og den slo ut positivt på dag 12. To ganger har jeg hatt 15 dager mellom positiv el-test og ikm, og en gang 12 dager. Siste pp hadde jeg 30 dagers syklus. Så nå sitter jeg å vrir hodet, skal jeg vente tanta 14.august, 17.august eller 20.august? Så nå har jeg virkelig noe å gruble på.

Rett etter el pleier jeg egentlig å ha den beste perioden, da er liksom alt gjort og du kan slappe av litt. Så etter noen dager er jeg kjempeoptimist( er der nå) for jeg er sikker på at det har klaffet. Så når det er igjen en dag eller to til ikm, så innser jeg at det nok ikke blir noe nå heller, og så depper jeg helt til tanta drar igjen.

Vi får krysse fingre for at den sitter hos oss begge denne gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...