Lone35 =0) Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Starter en ny tråd. Ser ikke at noen av oss har skravlet på en stund. Har det vel travelt denne uka....he he...Masse EL-i sikte.
melkekua™ Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg begynt på jobb igjen etter endt permisjon...masse stress....og har ikke kjent el har vært på vei....snufs...sikkert blitt forskyvet eller noe sånt, hvis ikke den har vært uten at jeg har fått det med meg da.....det kan jo hende....men det er jo rart siden jeg pleier å kjenne EL så godt!!! Hmmmmmmmm....Kanskje det jeg kjenner idag er begynnelsen på EL....så kanskje jeg må hoppe over i uke 35 etterhvert.....får se an idag. Fikk nemlig neg. eltest igår.....krise ..har kun 1 digital el.test igjen....får vel ta meg en tur på apoteket imorgen ) Må ha må ha...hehe!
hjemmekanskje??? Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Vi følger hverandre vi Emblamamma ) Fortsatt negativ test idag også. Litt lei nå... Skjønner det liksom ikke helt. Men tempen er på samme nivå så det stemmer nok. Så kanskje vi hopper over til uke 35 begge to??? Hvem vet. Det blir mye sex om dagen uansett. Tar ingen sjanser nå!!!! Lykke til!!!
melkekua™ Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Masse sex her også....gubben er helt gira så da sier jeg ikke nei ;o)
Lone35 =0) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2006 Fikk El på den aller siste testen i eska i dag. Så det ble litt kos på morningen. Nå er det bare å la det stå til jenter.
hjemmekanskje??? Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Så bra da ) Glad på dine vegne!!!! Håper min snart blir positiv også. Gyn har sett folikkel så det må jo bli EL denne pp....
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Tester ikke, men jeg tror jeg hadde EL i går (ømme bryst, el-slim og i skikkelig dårlig humør store deler av dagen er vel sikre tegn på EL for min del) Hadde sex tirsdag, torsdag og lørdag. Etter sex`n i går kveld var jeg livredd for at noen svømmere skulle gå til spille, så gikk jeg ikke på do før i dag tidlig. Lå med pute under rumpa i flere timer i går kveld.. Det må vel ha gjort susen håper jeg.. Hvis ikke det holder denne gangen, skal jeg begynne med EL-testing neste pp, men jeg satser alt på en mai-baby nå, gitt!
apollo71 - har fått gutt Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Dytter litt her og jeg :-) Snart vår tur nå.
Lone35 =0) Skrevet 14. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2006 Hei jenter 14.august i dag. Grå himmel, men en solstråle som truer?/håper? på å skinne igjennom skylaget. Veien til egget er lang den også, men med litt svømmedyktighet når maratonsvømmeren ofte sitt mål. Måtte bare dytte litt jeg. Vi nærmer oss sakte men sikkert vår uke jenter. Vår uke da vi får vite om våre anstrengelser fører noe hyggelig med seg. Lykke til
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. august 2006 #10 Skrevet 14. august 2006 ... men enn så langt unna! El er over for min del, tror jeg hadde den for en uke siden (hadde el smerter), men det er litt usikkert siden jeg temper ujevnt. Så da er det å smøre seg med tålmodighet en ukes tid før vi kan begynne å teste, jenter!
hjemmekanskje??? Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 Har vi det bra idag jenter? Jeg fikk bare negative EL tester denne gangen. Tempen steg idag så mye tyder på at EL har vært... Litt spent på tempen imorra )
Lurv Skrevet 14. august 2006 #12 Skrevet 14. august 2006 Fin dag idag, og hvis jeg ikke teker på dumme tempkurver, er humøret på topp! Tempen min idag tyder også på at el har vært, på tross av bare negative eltester. Er også spent på morgendagens temp... hittil har denne perioden mest liknet en "el-fri" måned, så dagens temp var veeeldig oppløftende
hjemmekanskje??? Skrevet 14. august 2006 #13 Skrevet 14. august 2006 Rare greier. Noe galt med testene våre? Aldri opplevd bare negative tester før... Godt jeg temper. Vet det er egg der så jeg lurer jo litt????!!! kroppen er rar og stopper aldri med å overraske!!! Når har du IKM?
Lurv Skrevet 14. august 2006 #14 Skrevet 14. august 2006 ser ut til at ikm blir den 21, men alt er som sagt rart denne syklusen, så jeg er ikke helt sikker.. Det er vek kroppens måte å ta hevn når vi forsøker å få kontroll med ting den er vant til at vi er relativit uvitende om
Lurv Skrevet 14. august 2006 #15 Skrevet 14. august 2006 har vip-medlemskap på ff, men det går ut dagen etter ikm. Er spent på om jeg klarer å skvise inn en positiv test før det, eller om jeg må kjøpe nytt medlemskap!
melkekua™ Skrevet 14. august 2006 #19 Skrevet 14. august 2006 Tror jeg får el idag eller imorgen...så da tripper jeg vel over til uke 35 jeg da......skal teste seinere idag....testet for noen timer siden og den ble negativ....tror el er på vei nå....kjenner eggstokkene jobber veldig!
melkekua™ Skrevet 14. august 2006 #21 Skrevet 14. august 2006 Nei...men vurderer det sterkt neste pp dersom det ikke sitter en spire denne gangen! Hvor kjøper man termometer med 2 desimaltall?
hjemmekanskje??? Skrevet 14. august 2006 #22 Skrevet 14. august 2006 Kan visst få kjøpt det på nettet. Jeg fikk kjøpt på apoteket for noen år siden. Nå hadde de ikke lenger visstnok...
melkekua™ Skrevet 15. august 2006 #23 Skrevet 15. august 2006 Ingen pos el.test idag heller!!!!! Hmmmmm ...hvor blir det av el...jeg kjenner jo at den er på vei...kanskje jeg får sjekke ikveld igjen...og hvis den er neg igjen skal jeg teste imorgen også....så det blir nok uke 35 for meg...men holder meg her til jeg vet det helt sikkert ) Hvordan er det med dere andre uke 34 jenter....har dere alle hatt el?
La vida Skrevet 15. august 2006 #24 Skrevet 15. august 2006 Hei! Relativt fersk her, jeg ... Fikk skikkelig glad-nyhet forrige tirsdag, med pos EL-test første mnd. jeg tester... Men har hatt endel småblødninger etter EL, så jeg vet ikke... Har regnet IKM til 22. eller 23... spent...! Men systemet er igang ihvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå