Gå til innhold

Kanskjesnart

Anbefalte innlegg

Heisann du!

Hvordan går det med deg? Kommet deg etter forrige nedtur? Du skulle vel ha el i disse dager, eller? He, he, her har jeg ikke bare kontroll på min egen syklus, men jeg teller også dager for deg...

Er du ferdig med ferien eller kan du fortsatt nyte de fine sommerdagene? Her vil ikke sommeren noen ende ta, og jeg nyter det i fulle drag. Denne sommeren har vært helt fantastisk!! Masse båtturer, fisking, soling og bading har vært så godt for psyken og humøret. Tror rett og slett jeg ikke hadde tålt en dårlig sommer dette året.

Ja, ja. Håper det går bedre med deg og at du klarer å holde motet oppe.

Sommerklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905275-kanskjesnart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så glad for å se at du er her. Nei, det ble feil, jeg skulle jo ønske du ikke var her, vi skulle vært på 1. tri nå, men du skjønner hva jeg mener, ikke sant? Det er koselig å høre fra deg!

Så bra du holder styr på syklusene våre, hehe. Jeg har nok litt kortere syklus enn deg, tror jeg, for jeg er nettopp ferdig med mensen. Det virker som at el kan være litt uregelmessig (bare med noen dager, da) hos meg, for det svinger litt. Men det viktigste er vel at jeg HAR el, at alle tester er tatt. Så får jeg bare begynne å teste for el selv igjen. Det er det lenge siden jeg har gjort nå, måtte bare la være en stund. Men det blir jo fryktelig mye spekulering allikevel på når el er og rundt når ikm er og sånn, så det var vel bare på sykkelferien jeg greide å ta så godt som fri fra babylagingstanker.

Det er godt å høre at du har det bra. Det fortjener du etter å ha fått så mange kjipe beskjeder og etter å ha bekymret deg og grublet så mye i vår.Jeg syns jeg greier å få litt bedre tak i de andre tingene i livet som man kan glede seg over, selv om jeg aldri er langt unna å bli lei meg for at vi ikke blir gravide, så spiser det meg ikke opp hele tiden. Det har så definitivt hjulpet med en fin sommer for meg også, så vi får tro at det er for vår skyld det ble fint vær denne sommeren ;o)

Hva skjer egentlig med dere nå som dere er utredet? Vi skal inn til samtale igjen i september, det er jo ikke lenge til. Så da skal jeg vel snart insemineres..møøøø! Tenker alltid på kuer når jeg sier inseminering!

Dette ble langt gitt, men du skjønner det at jeg skal egentlig sitte å lese nå (ja, jeg SKAL være flink student i høst!!), men sitter hjemme, og da vet du vel hvordan det er, plutselig gjør man alt annet. Men det er ikke så værst; har begynt å lese to uker på forskudd. Har du noen eksamener i høst?

Ha det fint til vi høres igjen. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905275-kanskjesnart/#findComment-5920351
Del på andre sider

Ha, ha, hi, hi insemineres ja!! Man kommer fort over i dyreriket ...

Det som skal skje med oss framover er at hvis vi ikke har fått det til i løpet av september (en sjanse igjen..). skal vi ringe og få søknaden om ivf sendt til Haukeland. Alt er klart, så da trenger vi ikke inn før vi evnt. skal starte på selve prosessen.Ventetiden er forespeilet til å være ca 3 mnd, så rundt juletider kan vi være igang. Vi har jo prata om muligheten om ivf, men jeg har innerst inne aldri trodd at vi skulle komme så langt at vi faktisk skulle ha behov for, det har liksom bare vært en back-up.

Er på dag 8 i dag, så el nærmer seg. Det hadde jo vært helt fantastisk å slippe å sende avgårde søknaden, så her skal vi krysse fingrene (og tærne da..)

Jeg har også latt være å teste for el noen perioder nå, men jeg vet ikke hva som er mest stressende jeg.Det blir jo veldig fokus på fruktbarhet, sex og timetelling uansett Denne gangen skal jeg i allefall teste.

Så flink student du er da!! Begynne å lese før studiestart! Jeg skal ikke ta noen eksamen i høst, men jeg begynner på et nytt studie i morra, med eksamen til våren. Dette er kun et deltidstudium, for jeg har full jobb ved siden av. Jeg har bare ikke slutta helt med å ta fag... Jeg har jo så mye tid til overs som jeg egentlig skulle ha brukt til å passe på barna mine som jeg ikke har, slik at litt tid kan jeg jo bruke til fylle opp hjernen.

Er det det samme faget som du tok i fjor du tar om igjen?

Blir fort litt langt dette her, men det er vel kjekt å ha noe å lese på som ikke er fagstoff, eller hva?

Ellers så har jeg bada 5 ganger i dag og tror nok jeg skal få med kjæresten på et kveldsbad også. Fantastisk deilig å ha sjøen i hagen!!!

God lesing!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905275-kanskjesnart/#findComment-5926469
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut med 5 bad i dag. Jeg elsker å bade!

Jeg har nettopp lagt inn et frenetisk innlegg om el og el-slim (fy fadern, ingenting er for ekkelt, liksom) over. Jeg var vel litt for positiv før i dag;o) Er helt desperat nå, tenk om el går fra oss! Det værste med det er at jeg får skyldfølese for ikke å være beredt (ikke kjøpe inn tester på forhånd), enda jeg vet at det er å være alt for streng mot meg selv.

Skjønner hvordan det er med å ta fag, det er godt å ha noe å fylle hodet med som ikke dreier seg om barn. Jeg tar opp den eksamenen jeg ikke tok i vår, pluss to andre. Det vil si at jeg er fulltidsstudent dette semesteret, har en master-grad jeg tar ferdig. Må bli ferdig:o)

klem til deg fra gale meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905275-kanskjesnart/#findComment-5926810
Del på andre sider

Så bra du fikk deg noe!

Kjenner godt til de nevrotiske tankene når man begynner å telle timer og er redd for at man skal gå glipp av månedens sjanse.

Jeg for min del er redd for at vi skal gå glipp av vår neste sjanse siden mannen skal på jobb i helga. Han er borte fra fredag til mandag, og om vi er max uheldige, kan vi klare å gå glipp av hele denne muligheten. Jeg skal begynne å teste etter el i morra og skal krysse alt jeg har for at jeg får en tidlig el denne måneden.

Ellers så har vi en back-up, hi, hi. Nemlig at jeg reiser etter han (noen mil) på lørdagen, stiller meg bak et tre og han sniker seg ut fra arbeid...

Veldig lite romantisk, veldig lite praktisk og virkelig ikke noe jeg håper på, men må man, så må man. Tenk så desperate vi blir rundt el, at vi er villige til alt mulig! Skulle tro vi var en gjeng med nymfomane her inne!

Ellers er jeg litt satt ut av tilbakemeldinga jeg fikk på ekspertsvar i dag om at bakoverbøyd livmor kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Jeg trengte ikke noen nye bekymringer nå...

Ja, ja. Lykke til med sengeaktiviteten fremover nå da! Det hadde jo vært helt fantastisk om dere kunne slippe den ivf samtalen i september!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5905275-kanskjesnart/#findComment-5936385
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...