Gå til innhold

Noen som heter Nemi Diana?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nei ikke alle i vår famile heller som likte navnet Veronje :) men vi "smakte" lenge på det og bestemte oss for at VI likte det å det er viktigst.. samtidig er det ikke vanskelig å uttale eller så (tror vi) at det ikke er så spesielt at hun vil bli mobbet for det..

Liker Nemi veldig godt jeg da :) er jo bra at det er flere som veldger sjeldne navn, slik at det å blir vanlig å ikke hete det samme som alle andre..

Uansett hva slags navn man velger så vil folk venne seg til det. Ingen som tenker på tegneserie Nemi om 2 år håper jeg :)

Uansett er det viktigste at foreldrene liker navnet og tenker på hvordan ungen vil kle det. Kjenner en som heter Stein Sand... ikke akkurat no sjakk trekk å kalle ungen Stein da en har ett sånt etternavn :)

nei stein sand er vel ikke akkurat noe.. vet en som skulle kalle barnet sitt for Tine, det var da greit .. men med Bakken som etternavn så ble det litt veeel dumt Tine Bakken.. heldigvis ombestemte de seg :)

det værste navnet jeg vet at noen heter er

HANS HUGO

sier man det litt fort så blir det "han sug ho"... huff det hadde sikkert ikke foreldrene tenkt på da de døpte de stakkar små guttene.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...