happy:) Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 jenta mi er 7mnd og hun beg å vokse ut av den første bilstolen... hvilken bilstol bør jeg kjøpe...? Ønsker en som er sikker og en stol som kan reguleres - legges litt ned når hun skal sove. På forhånd takk:)
Bauche Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 NÅ sier du ikke om du vil ha forovervendt eller bakovervendt stol. Bakovervendt er jo helt klart det sikreste (95% sjanse for å overleve en ulykke uten store skader mot 50% sjanse med forovervendt) De bakovervendte kan ikke legges så veldig mye bakover. Vi har en HTS izi kid. Den er en kjempestol for vårt vedkommende. Jeg lurer på om Acta graco sin stol ligger litt mer som bakovervendt.
ukke Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 håper virkelig du velger en bakovervendt.. har hørt masse bra om hts be safe izikid. har selv en acta graco stol. cosmic til eldste som er 3år og fortsatt sitter mot kjøreretningen. han har brukt den siden han var 5,5mnd. kan regulere rygg og rumpe på den. Til minsten har vi graco duoflex. litt smalere men ellers ganske lik. har ikke den reguleringsmuligheten . det er indikator som viser om stolen står med sikker helling. Det eneste jeg har å utsette på de stolene er at det er litt styr å montere dem. når du har gjort det noen ganger går dt greit altså.. Har hørt at hts sin er enklere der da. Utover det vil jeg bare si at du må huske at jo rettere barnet sitter jo tryggere er det. men det skal selvsagt ikke sitte vondt.Og for alt i verden det aller viktigste er at barnet sittre mot kjøreretningen så lenge som mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå