Gå til innhold

Loise!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Thyr.. Denne såg jeg ikke før du gjorde meg oppmerksom i mail at du hadde skrevet innlegg til meg på 1 tri..litt surrete for tiden jeg..

 

Jeg har ferie, men er hjemme. Bilen vår er vraket, den tok kvelden for 2 uker siden og vi har ikke råd til ny akk nå. Så det blir hjemmeferie på oss..

 

Formen er super. Ikke kvalm, ikke vondt noen plass.. Bare fin og litt trøtt.

Krysser fingre for deg.. Det høres ut som noen fine symptomer, håper det er symptomer på spire og ikke pms ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det symptomer på graviditet ja. Vi får nå se. Hadde jo være moro å kunne tilbringe et par dager her inne sammen med deg før du forsvinner videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde ikke vært meg imot. Jeg har 8 dager igjen på 1trimester ;)

 

Vettu?? Jeg prøvde babywatcheren min nå i ettermiddag.. Og jeg fikk frem hjertelyden for første gang!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så glad.. Mitt eget hjerte hoppet sikkert.. *ler*

 

Jeg fikk frem hjertelyden veldig godt, så traff nok rett på fosteret.. Og slagene var mellom 164 og 168,, så det er helt sikkert en liten jente til ;)

Jeg er så lykkelig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert en veldig fin opplevelse. Jeg har aldri prøvd en slik en selv, men husker opplevelsen fra første jordmorkontroll sist. Ganske stort.

Jeg rekker deg akkurat på 1. tri da hvis det klaffer denne pp.

Nå er jeg bare sliten, blitt skikkelig forkjøla. Ingen stemme og sliten av å gå opp en trapp. Håper det ikke gjør gravidsjansen mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.. Nei, jeg tror IKKE at det gjør gravid sjansen din mindre.. Snarere håper jeg at du er sånn PGA graviditet.. Jeg lurer nemlig på om man får litt svekket immunforsvar hvis man er blitt gravid. At kroppen liksom hjelper den lille til å grave seg ned og passer på at den ikke blir forstyrret av immunforsvaret til kroppen. For den lille er jo egentlig en "inntrenger".. Kroppen er fantastisk laget til.. Rart og flott at en liten spire får lov å bli i kroppen, mens bakterier og annet som ikke skal være der blir bekjempet vekk...

 

Lykke til nå,, Håper du er gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper den forklaringen. Hehe

Nå skal jeg sove, og håper jeg klarer å snakke i morgen tidlig, det gjør jeg nemlig ikke nå.

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre..

Jeg hadde vondt i halsen fra el av når jeg ble gravid.. Det var skikkelig ubehagelig iblandt. Og så etter ikm ble jeg plutselig bra igjen, vips liksom..

Så jeg håper på graviditet for deg ;0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det er et godt tegn. Immunforsvaret må virkelig ha tatt ferie nå, husker ikke sist jeg var så forkjølet. Noe bedre i dag.

Kjennes ut som om TR er på vei, ganske sterke murringer. Men så var jeg jo rimelig sikker på det sist også.

Skal til legen torsdag, egentlig første ordentlige sv.sk.kontroll, skulle vært 11+1. Snufs. Skal ta stoffskifteprøver igjen, samt diskutere neste graviditet. Jeg skal iallfall ha tidlig UL neste gang for å si det sånn. Når det måtte bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, psyken kommer til å kreve en tidlig UL. Det holder jeg med deg i. Ellers går man bare der og bekymrer seg for om dette skal gå bra...

 

TR-på-vei-følelse uten faktisk å ha fått TR er jo et godt tegn.. Jeg venter spent med deg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh. Junior i huset våknet 0445 i dag, Tenkte jo ikke på å tempe da. Tempet etter to timers søvn igjen og da var tempem veldig høy. Men det kan jeg vel ikke stole på at stemmer. Søren asså. Da må jeg vel vente enda en dag. 11dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhh, så kjedelig da.. Da må du gå i uvisse i dag, og tempe igjen i morgen. Hvor lang lutealfase pleier du å ha, dvs når venter du mensen? Dette er spennende..!!!!

 

Ps: jeg har bursdag i dag. Blir 29år.. Rart å være så nært 30 tallet *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER.

Jeg har alarm på mobilen min, men den kommer jo ikke før kl. 9. Hehe. Søren, da kom du meg i forkjøpet.

 

Jeg testet positivt 14dpo sist. Har satt IKM 15dpo denne gangen for å være sikker, men tester sikkert fredag hvis TR ikke dukker opp. Stikkinger i den ene puppen i går. Og stikkinger i magen i dag (lavt høyre side). Dette kan være gode tegn det, eller pms om du vil. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, beklager.. *ler* Jeg visste ikke at du visste om bursdagen min. Jeg har ikke vært like flink, så jeg har ikke deg nedskrevet... *småflau* Håper du tilgir meg det..

 

Oki,, da skal jeg vente til fredagen før jeg begynner å mase.. *blunke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde vi.. Tuuuuusen takk for det fine kortet på Sol.no vennen.. Koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer en million ganger Thyr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi jippi jippi :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0)

 

Klem 11+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jegt vært hos legen også. Tror han syns jeg var litt vel fruktbar...

Tatt en haug med blodprøver. Og han skal sende henvisning til UL. Han rakk å foreslå UL før jeg krevde det selv. Det blir om ca 4 uker. Får inderlig håpe at jeg ser mer på den UL`n enn den siste jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo meningen å være fruktbar ;)

Så spennende.. Da kan du kanskje slappe litt mere av når du ser om 4 uker at alt står fint til,, at hjertet slår osv..!!! Dette skal gå så fint så!!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lurte på om jeg hadde tatt en test fordi jeg følte meg gravid...

Og så satt han og regnet litt ut fra SA-datoen. Synes nok dette gikk kjapt ja. Lurte på om jeg var klar for det. Nesten så han trodde at jeg hadde blitt gravid igjen ved et uhell. FEIL!!!!

Skal bli godt å få en UL-dato. Så håper vi alt kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nærmer deg 2. trimester nå. Jeg prøver å unngå å tenke på at jeg kunne gjort det samme. Da det gjelder denne nye graviditeten må jeg si at jeg er meget rolig. Nesten så jeg ikke tror at jeg er gravid. Håper det fortsetter slik noen uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+4 ja jeg nærmer meg med stormskritt til 2 trimester.. Jeg går over på mandag.. Eller strengt tatt tirsdag når jeg er 12+1..

 

Du gjør lurt i å ikke tenke for mye på det som skulle vært. Og heller bare slappe av så fint som du gjør nå.. Jeg har på en måte heller ikke helt innsett at jeg er gravid, denne gangen.. Har på en måte slappet veldig av.. Håper som du sier at du klarer å ikke tenke så hardt på graviditeten i noen uker til !!!

 

Ha en fin dag .. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å slappe av. Iallfall da det gjelder graviditeten (ellers er det vanskelig å slappe av). Det er akkurat som om det er noe i meg som sier at det kommer til å skje igjen, ikke misforstå, jeg går ikke rundt og tror det og er liksom ikke bekymret. Men jeg er veldig reservert. Og det er vel egentlig en god ting. Har ingen andre symptomer enn at jeg har menssmerter, er oppblåst og ørlitt ømme pupper. Det går kanskje mer opp for meg når det kommer flere symptomer. Vil jo nyte det, men får vel sjansen etthvert. Gelder meg stort til 2. trimester-tiden.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...