oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. august 2006 #26 Skrevet 15. august 2006 Jeg har hatt 3 UL og skal ha min neste i slutten av mnd. Regner med at hvis det hadde vært farlig, så hadde de ikke tatt fler enn den ordinære
tira fødte 24/08 Skrevet 15. august 2006 #27 Skrevet 15. august 2006 tviler på at noen tar så mange ul for gøy. jeg har hatt 6 eller 7 dette svangerskapet,ikke fordi jeg har villet, men har måttet for å se at alt var bra. f.eks: jeg ble svært syk med 41.2 i feber, og hadde ikke kjent noe til foster hele dagen. ringte sykehus og måtte komme opp for å ta ul for å se at alt var bra. er jo pga sånt man får ekstra ul. jeg har tatt en privat ul selv, og det var i uke 13. og det er den eneste gangen jeg noen gang har tatt pga egen lyst. men jeg forstår godt dem som gjerne vil ha en ekstra utenom den ordinære... man blir jo veldig beroliget når man får se bebien og høre at alt er bra. det blir iallefall jeg
elstro Skrevet 15. august 2006 #28 Skrevet 15. august 2006 Hamster 1 nevner venstrehendthet, og det er den samme (og den eneste) "bivirkningen" jeg har fått vite om av overlegen ved svangerskapspoliklinikken der jeg går. Jeg var på mange UL i mitt første svangerskap pga. et prosjekt jeg var med i, og er sjøl venstrehendt. Gutten min er høyrehendt. Så her slo verken arv eller miljø til... Har også fått med meg amr. forskning på MUS(!) og UL, og synes det virker snålt at de kan finne hjerneskade som går utover språkutvikling (!!!) Men sjølsagt trenger en ikke ta flere UL enn hva som kreves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå