Gå til innhold

Nysgjerrig....!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg trur jeg har begynt å kjenne noe men jeg er ikke 100% sikker.. merker små bobbler i magen men veit ikke om det kan være barnet

når er det vanlig at man kjenner noe dah?

selv er jeg snart 16uker på vei

Natalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist kjente jeg liv for første gang i uke 19, nå er jeg i uke 14 og har ikke kjent noe ennå, men venter i spenning.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å kjnne at bebisen lissom velter seg en gang inni der, begynte for noen uker siden.....men slettes ikke hver dag jeg kjenner det!

Vært sånn ca annen hver og hver tredje dag....men det blir oftere og oftere nå =)

Utrolig kos, er også 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent et ordentlig spark, ikke hardt,men var tydelig et spark, jeg skvatt skikkelig,forventa ikke å kjenne det så tidlig, jeg begynte å gråte, for det var det nydligste det:) jeg er selv 16 uker på vei:) og førstegangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg vet ikke åssen det skal kjennes ut, men jeg lurer meg på om jeg kanskje kjente noen bevegelser inni der i gårkveld...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E 16 uke æ. Å kjenne det. Litt surringe i magen. Spessielt visst æ spis sterk mat! Å sia det e nr to kjenne man det litt tiliar (sir man) , evt at man veit ka man ska kjenne etter. ;) Man kan bynne å kjenne det fra uke 15. ;p E arti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 15+3 og kjente liv for tre dager siden. Og igår. !!! Deilig!! Kjente at det var noe helt annet enn magen min ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...