Gjest Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Heia! Lurer på om noen har bynt å kjenne noe i magen. Er 16 uker på vei selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dominick♥mammas♥prins♥ Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 jeg trur jeg har begynt å kjenne noe men jeg er ikke 100% sikker.. merker små bobbler i magen men veit ikke om det kan være barnet når er det vanlig at man kjenner noe dah? selv er jeg snart 16uker på vei Natalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 12. august 2006 #3 Del Skrevet 12. august 2006 sist kjente jeg liv for første gang i uke 19, nå er jeg i uke 14 og har ikke kjent noe ennå, men venter i spenning.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har begynt å kjnne at bebisen lissom velter seg en gang inni der, begynte for noen uker siden.....men slettes ikke hver dag jeg kjenner det! Vært sånn ca annen hver og hver tredje dag....men det blir oftere og oftere nå =) Utrolig kos, er også 16 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizzchris Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 jeg har kjent et ordentlig spark, ikke hardt,men var tydelig et spark, jeg skvatt skikkelig,forventa ikke å kjenne det så tidlig, jeg begynte å gråte, for det var det nydligste det:) jeg er selv 16 uker på vei:) og førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Hm. Jeg vet ikke åssen det skal kjennes ut, men jeg lurer meg på om jeg kanskje kjente noen bevegelser inni der i gårkveld...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ejiec++ Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har ikke kjent noe - er 15+1 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 16. august 2006 #8 Del Skrevet 16. august 2006 E 16 uke æ. Å kjenne det. Litt surringe i magen. Spessielt visst æ spis sterk mat! Å sia det e nr to kjenne man det litt tiliar (sir man) , evt at man veit ka man ska kjenne etter. Man kan bynne å kjenne det fra uke 15. ;p E arti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 Hei. Jeg er 15+3 og kjente liv for tre dager siden. Og igår. !!! Deilig!! Kjente at det var noe helt annet enn magen min ja. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå