Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Er andregangsfødende og mellom 11 og 12 uker på vei nå. Jeg har av og til litt blodblannet utflod og lurer på om dette er noe å bekymre seg for? Har ikke hatt det ofte og det er heller ingen mengde å snakke om, men blir jo litt bekymret likevel. Har ikke vært til kontroll enda. Noen med svar?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Hvor ofte har du det? Har jo hørt om de som får blødninger sånn rundt når de skulle hatt mens i flere mnd av svangerskapet, og det tror jeg er ganske ufarlig:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Det er ofte nok til at jeg tenker over det, men likevel så sjelden at jeg husker ikke sist...:-) Men det kan være at jeg får blod på papiret etter å ha vært på toalettet, sånn som i dag. Men det er lite... Bør jeg kontakte lege før jeg skal til kontroll om ca 10-14 dager?
Gjest Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 jeg hadde vertfall tatt en telefon for å føle meg bedre d er sikkert ingenting, men du vet jo aldri. ¨ lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå