Gå til innhold

svenske handel

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært i østersund eller noe sånt å handlet utstyr? vogn,sprinkelseng og diverse. lurer veldig på om det er mye penger å spare og hvilken butikk jeg bør dra på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme, men da i grei avstand fra Oslo - dvs Nordby, Svinesund, Charlottenberg, Töcksfors mfl

Skrevet

Vi handlet en Teutonia spirit s3 vogn på Happyland på Svinesund (kun sportsdelen) og sparte ca 1800 kr. Handlet også en del andre mindre ting som dunpose, stelleveske etc som vi også sparte noen kroner på. Betjeningen er veldig hyggelig og hjelpsom. Kan absolutt anbefales :-)

Skrevet

venninnen min kjøpte sin emmaljunga duo i sverige og sparte 2500kr.

vi har kikket på stelle bord i sverige, er ganske sikre på å kjøpe der da de var mye billigere. lå på ca 1600 for de samme som koster 2500 her.

anbefales ja.

Skrevet

Om du drar til svinesund er happyland helt klart billigst, og de er veldig hyggelige... Babyproffsen på Nordbysenteret er dyrere og etter min mening ikke like koselige, men følg med på gode tilbud der.

• 3 uker senere...
Skrevet

Var i svinesund på happyland. Kjøpte blant annet quinny vogn, bilstol og nyeste babybjørn bæreselen. Kom frem til at vi til sammen sparte ca 4500 kr. Det vi kjøpte ble på totalt 5000 svenske kroner. Så man bør så absolutt ta seg en harry tur;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...