Gå til innhold

har brendt meg på svak rosa test før.


pernille79

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. jeg har nå testa endel ganger,og har i løpet av mine perioder opplevd å fått en veldig svak rosa positiv strek. Testa i går,for jeg føler på meg at det er noe som skjer med kroppen min,og vips. Test streken VAR rosa. jeg tør ikke å stole på den,så jeg skal teste i morgen tidlig igjen. Da er det nesten 2 døgn siden forrige test. Mannen min sier han nå tror det stemmer,men er og veldig redd vi er lurt igjen. Håper det snart er vår tur. Har venta i snart 2 år på at det skal slå til med en spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig vanskelig å "analysere" slike tester selv jeg, så derfor kjøpte jeg meg digitale tester for sa får man jo svaret uten å måtte tyde noe selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det neste. skal i allefall teste i morgen for å se. Er den og positiv,må vi bare regne med at jeg er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at testen var svak rosa, og ikke bare streke som markerer hvor det skulle blitt rosa? Og leste du av testen før det var gått 10 min? Vet nemlig at den andre streken som bare markerer hvor streken skulle ha vært kan bli synlig etter at det har gått 10 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fulgte med testen hele tiden. Det kom ganske raskt fre en test strek som var cirka halvparten så sterk som kontroll streken. Det var nok ingen skyggestrek. ER så spent på hvordan den ser ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne gangen er du nok gravid skal du se, jeg tenkte på da du brant deg på testen før en gang jeg;) Dessuten kan du ha vært gravid, men mistet uten at du har visst at du har vært det:)

 

 

*kysser fingrene for at testen lyser god og rosa mot deg i morgen*

 

Hva test bruker du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du er gravid, men skjønner jo at du ikke helt tror det siden du har blitt lurt før. Begge gangene jeg har tatt positive tester har de vert ganske svake, men det var en strek. Nå siste gang har jeg hatt testen på nattbordet for å gjenta for meg selv hver kveld og hver morgen at jeg faktisk er gravid. Har du noen symptom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er testen tatt. Begge strekene var litt svakere enn for 2 dager siden,men det var en rosa strek der. har noen symptomer,men er redd jeg innbiller meg det og. Er så redd for den store skuffelsen,siden vi har prøvd i 1,5 år nå. Jeg har ømme pupper,svimmel,sopp/kløe nedentil. når jeg kommer meg på et apotek,skal jeg kjøpe meg digital test. Husker ikke hva de het dem jeg har bruk nå,men de var helt nye på apoteket. Rosa pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digitaltesten sies å måtte ha mer hcg, så jeg ville gått for en vanlig CB test, den stoler jeg mest på:)

 

 

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du hatt ikm eller? For da er det jo bare å kjøre på med digital test. Den skal jo vise om du er gravid eller fra dagen du forventer mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde det bare vært så vel at en strek er en strek. jeg har pcos, og dermed en veldig ustabil syklus. etter forrige periode, skulle jeg hatt mensen for noen uker siden ja. jeg måtte foresten sjekke hva testene heter og det er NEW GENERATION. har ikke vært borti de før. jeg synes CB viser ofte skygge strek. er det bare meg som plages med at testene lyver for meg? føler meg smårar av å gå slik i usikkerheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok flere digitale tester som viste Ikke Gravid, selv om jeg var det.

Vet om flere som det har skjedd med, de er ikke så følsomme å til mange viser det ikke før forsteret er 3 uker...

ta en vanlig CB eller noe du,lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte. Har nå bestilt cb digital fra billige tester,så jeg skaø holde dere oppdattert hvordan det går. regner med jeg har dem i løpet av få dager. igjen tusen takk!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...