2 tette og ei badehette Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg klør såå fælt på leggene. Sånn var det forrige gang også. Hadde nesten glemt det, men her sitter jeg med sååå kløe at jeg nesten blør:( Hjelper litt med aloe vera krem da. Flere som har svangerskapskløe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinguuu Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 Ja eg har klødt kvar gong er grusomt!!! Har og veldig rastløsebein, klikker snart i vinkel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. august 2006 #3 Del Skrevet 12. august 2006 Klør noe fryktelig under den ene armen, men jeg vet ikke om det er svangerskapskløe, eller om det bare er noe utslett. Hvordan finner jeg ut det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 12. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2006 Er ikke så lett å finne ut hvis du ikke ser utslett. Svangerskpskløe har vanligvis IKKE utslett. Men ofte kan det klø på spesielle tider på døgnet. jeg klør veeldig på kvelden.Såå kjipt når du er trøtt. Har også klødd på armene før, men bena er visst vanligst og kan bli helt jæ...ja rett og slett. Håper det gir seg hos deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå