Gå til innhold

Ingen av eggene hadde delt seg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ufff skjønner at du er knust nå,livet er urettferdig noen ganger..

sender deg en stor trøsteklem

vi er igjenom så mye vi som må ha hjelp med og få barn,og man blir satt på prøve gang på gang.....

ikke gi opp børnbøøøøørn,det ordner seg sikkert tilslutt :-)

klemmmer fra

Åååå nei! Så fryktelig leit - jeg vet dessverre så alt for godt hvordan du har det nå. Hos oss var det ingen befruktning som var problemet, men det er like tungt uansett hva som er årsaken til at det ikke blir innsetting. Alt virker så håpløst og forgjeves...

Dere har forsøk i Danmark, ikke sant? Er de flinkere der enn på Riksen til å kunne si noe om hva som gikk galt? Har dere hatt forsøk før og hvordan gikk delingen da?

Ikke meningen å mase på deg, og orker du ikke svare så er det helt i orden, men vit at jeg tenker på deg og føler med deg.

klemmmmmmm

Takk for fine ord alle tre.

Ja vi var i Danmark, på Nordica. ufattelig hyggelige menesker jobber der.

De tok ut 7 egg av meg, og legen sa at de så fine ut. Men at de ikke kunne si hvorfor de ikke delte seg. Antagelig ikke så brae egg alikevel.

I morra skal jeg ringe nedover for å høre om jeg kan starte på nytt ved neste mens. Gir meg ikke, men jeg føler meg helt tom og har bare lyst å gråte.Noe jeg enda ikke har tillat meg.

Dette er 4 forsøket. Vi fikk en liten røver på tredje forsøket. og nå vil vi så gjerne ha en liten røver eller ei prinsessa til.

43.000 koster ICSI med TESA og assisted hatcing i danmak.

Annonse

Dette var trist å lese...

Må bare si at livet er utrolig urettferdig til tider. Forsatår veldig godt dine følelser, og har sikkert ikke ord som kan trøste nok, men vil iallefall sende over masse trøsteklemmer og håper du/dere snart klarer å tenke videre mot neste forsøk.

Masse trøsteklemmer fra lille....

Dette var trist Børnbøøøøøørn!!

Har også vært gjennom dette, og det var alt annet enn kjekt. Håper du får starte neste forsøk snart, viss du orker. Vi valgte å starte opp igjen så fort som mulig. Det var vår måte å snu på flisa, slik at vi hadde noe å se frem til istedet for å tenke på hva som kunne ha vært.

Ønsker deg masse lykke til, og håper at ting ordner seg for dere.

Trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...