Gå til innhold

Må bare dele gleden med dere..

Anbefalte innlegg

da jeg sitter her alene og ikke kan fortelle noen andre at :

Babyen har begynt å sparke idag... tydelige spark... kjennes og synes på magen... ENDELIG kan jeg merke at det er liv der... kjennes flott ut! fikk tårer i øya, helt fantastisk!

dere som ikke har opplevd det ennå har masse å glede dere til!!!

åååh :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5902252-m%C3%A5-bare-dele-gleden-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå kommer du bare til å kjenne det oftere og sterkere for hver dag som går! helt utrolig! Du kommer også til å merke ekstra mye liv om du spiser mye sukker.... da blir lille i magen hyper!

Nå har min begynt å reagere på musikk, det er kos det! er det musikk på begynner lille å danse :o)

Annonse

16 uker her! og i uke 17 var det ikke tvil, da kjente vi det utenpå magen! og siden har vi kjent hver eneste dag!

nå er det mindre spark og mer romstering og turning. tror h*n ligger og sparker nedover nå. er 24+ 2 uker.

Drikk noe søt eller spis en liten sjokolade... skru av alle lyder og lys og legg deg ned. legg hånda di øverst på musa/ nederst på magen... ta deg gooood tid, konsentrer deg.... ha det helt uforstyrrende rundt deg... kanskje du vil kjenne noe da? mine spark kjennes ut som leamus, eller om noe prøver å dytte..

det sises at flergangsgravide kjenner det raskere enn førstegangs.. det er fordi de vet hva de skal kjenne etter... men nå vet du det også :) lykke til! og si ifra om det hjalp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...