Gå til innhold

Da var DEN sommerferien over :o(

Anbefalte innlegg

Bare èn dag igjen av sommerferien for denne gang... buhu. Tre uker går alt for fort! Finnes IKKE motivert til å gå på jobb på mandag i det heletatt.

Eneste jeg tenker på, er hvor mange dager det er til den 18.okt., for da skal jeg ut i permisjon. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å gå så lenge heller, da jeg har en gangske krevende jobb som pers. ass. for er sterkt funksjondhemmed bruker som ikke kan noe som helst selv. Dagene er lange, da jeg jobber med han helt aleine og ikke har noen kollegaer å snakke med heller.

Jeg merker jo bare på disse tre ukene jeg har hatt ferie, at ting begynner og bli tyngre. Også så fort andpusten jeg blit da gitt. Ikke det at jeg har hatt no særlig med kondis før, men nå er den helt i bånn...

Og ikke for å snakke om beina mine da. Skulle nesten tro jeg hadde elefantsyken innimellom, he he. Særlig på kveldene, da er huden alt for stram. Vonde er dem også. Ikke har jeg sko som passer heller, t.o.m. sandalene mine er blitt for trange. Så nye slipperser er det blitt på meg i sommer, med borrelås på :o)

Gubben sier jeg får komme meg til legen, og ikke gå sånn. Men uff, jeg HATER å gå og syte meg til for legen... Ja ja, vi får se åssen det går..

Men bortsett fra det, har jeg hatt en kjempefin ferie! Vært masse sammen med fam. og venner, siden jeg bor langt fra dem.

Har i grunnen bare lyst til å gå hjemme, og nye de tre siste mnd. av svangerskapet. For sånn som det er nå, er det bare deilig! Kjenner den lille som ligger og sparker og turner rundt inne der så og si hele dagen.

Det er jammen deilig å være gravid!!!

(Enn så lenge ;o) he he)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5902172-da-var-den-sommerferien-over-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg ble heldigvis sykmeldt i uke 24 pga tvillingsvangerskap og det kunne ikke passet bedre. Man har liksom ikke overskudd til så mye lenger og alle sittestillinger føles ubehagelige. I jobben sitter jeg foran en pc stort sett hele dagen, og det er ikke helt enkelt å konsentrere seg når tankene hele tiden kretser rundt det som skjer i magen =0) Jeg trives veldig godt i jobben min, så det er ikke det...men det er jo veldig stort dette som er i ferd med å skje da =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...