Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Tar den plass eller går det fint i en vanlig bil. Er den lett å slå sammen? Jeg farter mye, så vil at det skal gå kjapt og greit.
frøkenfryd Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 vi har en opel corsa, med andre ord en LITEN bil! Men vi får hele vår spirit s3 i bagasje-rommet uten problem. Vogna er veldig lett å slå sammen, gjort på et blunk!!
Donna73 Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Vi har akkurat kjøpt en lekker Spirit S3, som ikke er tatt i bruk enda. Vi kjøpte den denne uka i Sverige og fikk den fint inn i vår bil da vi kjørte hjem (heldigvis)! Vi har en Peugeout 206 sw, en liten stasjonsvogn. Vi har kjempestore hjul til som veldig enkelt kan tas av, men den gikk fint inn selv meg hjul. Super enkel å legge sammen og slå opp igjen. Vi kjøpte med hardbag, stelleveske og regntrekk og betalte kr 6499,- SEK. Tilbud, så løp og kjøp. Vi fikk akkurat fargen vi ønsket, sort m/ litt rødt, de har masse på lager. Så langt er jeg kjempefornøyd! Også er den så lekker å se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå