Gå til innhold

Jenter...hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid så oppmuntrende når man leser slike svar :) Jeg spurte om når kvalmen ville gi seg, og fikk masse svar om at den hadde ikke gitt seg før i uke 30 og senere enn det også.. Det er lite oppmuntrende når man henger over skåla i uka 16, og syns at det som kom nettopp begynner å ligne på abstrakt kunst..

Men slik er det jo bare.. :-) Vi er jo så heldige at vi skal få lov til å gå kvalme, trøtte og sinte i ni måneder for at verden skal være befolket

Men jeg kan gi deg noen høydepunkter da..

Frem til nå har jeg sovnet over pulten her med papirene mine, og våknet med trykksverte og stempler i fjeset i tide og utide. Mens nå kommer jeg meg nå i det minste bort til senga først og sover i tre timer. :-p Ikke alle dagene er like, men de kommer seg for min del. Jeg regne rmed jeg skal klare det lille jeg gjør i løpet av en dag.. men det er liksom enda ikke en selvfølge.

Men for å si det slik.. jeg har vaska klær og tatt oppvasken to ganger denne uken, og det er det flere uker/mnd siden sist. Mannen min er blitt hushjelp her.. hehe... Og all skryten jeg fikk tegna på at JA, det er lenge siden..

Masse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5902087-jenterhvor-lenge/#findComment-5902336
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...