Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Jeg vet ikke om du husker meg,men du spådde meg for et par dager siden med graviditet.

I dag har jeg hatt kraftige menssmerter og rosa utflod.

Rosa utflod har alltid vært starten på mens for meg.

Det samme skjedde da jeg egentlig skulle ha mensen ca rundt 1 aug.

men så varte det bare 3-4 dager.

Du spådde at jeg skulle vente med å teste. Jeg har enda ikke testet for jeg er så redd for å bli skuffa.

Kan du se om mensen er på vei, eller om det er en spire som prøver å klore seg fast.

Er litt engstelig og trist selvom jeg ikke vet 100 prosent sikkert at jeg er gravid.

Håper at det klaffer for deg snart også.

Håper du har tid til å titte litt på meg igjen. Takk

Jeg:220477

han:131175

Tuuuuusen Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt vannskelig å si når du forteller at rosa utflod alltid har vært begynnelsen på en mens for deg..jeg får frem et ja på at du er gravid,men det kan jo også hende at det betyr at det det ikke er lenge til...krysser fingrene for dg,skal selv teste om noen dager,og har ganske vondt i magen,men skal ikke ha mensen enda...

Husk på det at alle som spår her inne kan ta feil,så du må ikke leve etter det og bli kjempe skuffa...og det er jo også viktig at du ikke stresser for mye rundt det...hadde jeg vært deg,så hadde jeg ikke gått inn her på en stund,ta det rolig,slapp av og ikke tenk for mye på det...kroppen din blir også stressa av alt som står her inne...masse gode tanker til deg...vet hvordan du har det:)

Skrevet

Du er god å ha...

Det varmer så godt det du skriver.

Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke tenke så mye på det.

Tar også en pause fra dinbaby.

Takk for all hjelp Baas.

Varme tanker og lykkeønskninger til deg også.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...