Gå til innhold

noen som ikke hadde noen symptomer..

Anbefalte innlegg

da dere ventet mensen,men likevel var gravid-klamrer meg antaglig bare til håpet.skulle ha mensen idag,men har ikke kommet enda....

kjenner ikke symptomer verken for å få mens eller for å være gravid.ikke kvalm,ikke ømme bryster,men trett-men det pleier jeg å være når jeg venter mensen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5901771-noen-som-ikke-hadde-noen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har aldri hatt så få symptomer som nå da jeg ble gravid. Har alltid hatt alle de tusen tingene, men denne mnd var jeg kun småkvalm nå og da, og noen menssmerter innimellom. Det var alt. Derfor trodde jeg heller ikke at det hadde klaffet. Pleier alltid å bli utrolig oppblåst i magen en uke før ikm, men denne mnd var jeg helt flat, og er det ennå. Uke 5 i dag:)

Var en som sa til meg at det er mange som tester pos den mnd de faktisk ikke har et eneste symptom, Så lykke til!!!!!!

Annonse

ååå..jeg er så spent.skulle ha mensen fredag eller lørdag og idag er det søndag!var sikker på at jeg kom til å få mensen i natt,men våknet uten en eneste rød dråpe...samboer mener at jeg MÅ være gravid (sier at han kjenner at brystene ikke er "mens-bryster" ;) )

men ikke kvalm,ikke ømme bryster,ikke NOE,ikke mens smerter engang.hmm..blir vel testing på mandag,dersom den ikke har kommet da...

har noen kjente her på BIM,så fortsetter med å være anonym,men blir det positiv test-så skal dere bimjenter få vite hvem jeg er jah! :o)

*hovedinnlegger*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...