Gå til innhold

vekt i uke 27 (BIM) kan umulig stemme?

Anbefalte innlegg

Hej!

Jeg var hos spesialist på gynekologi og svangerskap i går, og han sa babyen min veier 1,1 kilo nå. Alt står kjempe fint til og morkaken var sterk og fin! Jippi!

Men på BIM får jeg beskjed om at den skal veie rundt 800 gram?

Hm.. noen som vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5901504-vekt-i-uke-27-bim-kan-umulig-stemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bærer et barn på 1,1, kilo i uke 27,da bærer du et stort barn.Tror nok det som står på BIM er nærmere sanheten,selv om det nok ikke er noe 100% sikker fasitt på hvor stort barnet skal være,bare slik noenlunde.

det står mye forskjellig rundt omkring. Og alle barn vokser forskjellig. Så ingen av delene er vel feil. Men jeg tror det skal stemme at den veier rundt 1kg i uke 27, i følge babyverden.no

Har funnet ut at det står mye "feil" her på BIM i forhold til andre bøker og nettsteder.

puh! Det var bra!! Han sa jo at barnet var helt normalt, ikke stort. Men tenkte tanken når jeg så målene på BIM.. hehe. *stooore øyne* Men, han er jo spesialist - må nesten bare senke skuldrene og stole på at han kan sakene sine:)

Annonse

Her på BIM ligger vekt og lengde-anslagene helt annerledes enn de fleste andre baby-sites, ja, men uansett er det veldig vanskelig å anslå også ut fra UL. På min første bommet de meg godt over en kilo på anslått fødselsvekt, for å si det sånn, fikk beskjed om at "denne er nok liten og nett, rundt 3000g", og ut kom en gutt på 4200g...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...