Mamsen86 Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Nå går jeg snart inn i min 35. uke her.. Og jeg er sliiiiten! Jeg føler ikke at jeg har så mye energi igjen, for å si det sånn.. Jeg kan LETT sove bort en hel dag og bare et kvarter i byen tar knekken på meg, liksom! Dette her går vel ikke så mye på "alenemor" akkurat, men ET sted må jeg bare klage, hehe! Det er INGEN som forstår! Alle sier "kom hit, kom dit, bli med her, bli med der".. Vi trasker hit og vi trasker dit! Og om jeg sier jeg ikke orker, nei da får jeg den "Skjerp deg a, du er ikke så stor liksom.." AAAH!! Men det er slitsomt for det!!!!! Det er varmt, det er masse mennesker ute, jeg er trøtt og jeg orker ikke å fly rundt halve byen for å finne en bukse til min sylslanke venninne, jeg orker ikke å reise med toget i 20 min for å dra på stranda, jeg orker ikke å GÅ fra meg og ned til byen fordi en venninne vil "ta seg en spasertur".. JEG ORKER IKKE!!! Jeg orker ikke å stå 10 minutter i en & samme butikk fordi den og den personen skal finne klær.. HALLO, det er tungt å stå på de bittesmå føttene mine altså!! Og her om dagen så fikk jeg krampe i leggen.. Vet du hva en venninne sa til meg?!?? Vi hadde litt dårlig tid.. "Drit i å få det nå a, vi må kjappe oss.." JAAAA jøss.. Kan jeg styre dette her eller?! Hadde det vært opp til meg så hadde jeg pokker meg vært like sprek og rask som alltid!!! Åååh.. Måtte bare få ut litt her! Føler meg litt bedre allerede.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5901133-klageklagesyteklaaaaage/
2 søte Skrevet 14. august 2006 #2 Del Skrevet 14. august 2006 hehehe helt enig! og når de går fort og tror du klarer å holde følge...! det er fælt! alle de varme grusomme butikkene som minner oss på de klærene vi ikke kommer til å passe i på ganske lenge! like greit å holde seg hjemme da:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5901133-klageklagesyteklaaaaage/#findComment-5922016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå