Singelmamma og banden Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Er det noe feil med meg eller? For 6 år siden ble jeg alene med eldste ungen min. Traff en ny type etterhvert, og fikk for 2 år siden en unge med han. Og så stakk han da jeg var 6 uker på vei - har ikke hørt fra han siden. Og nå skjer det igjen - jeg blir gravid, og typen stikker. Ville jo trodd at siden jeg har barn fra før så stikker de ikke så fort de ser to blå streker. Men joda, egne barn skal de visst ikke ha. Skjønner ikke helt dette jeg. Jeg faller nok for feil menn. Håper han vil ha noe med ungen sin å gjøre i alle fall. Vet ikke om jeg orker å sitte her alene med 3 unger.
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 velkommen i klubben..... blei alene for syv år siden med dattern min... traff en ny type etterhvert fikk barn 4 år siden... så alene igjen.... nå skal jeg ha barn i nov...så det er nok ikke bare deg neih... faller for feil menn jeg og.. hvor gammel er du..?? og hvor er du fra... men det er godt å vite at jeg ikke er alene i denne situasjonen.. stoor klem til deg...
Winterlady Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Ble forlatt av kjæresten da jeg uventet ble gravid jeg også.. Men de nye mennene dere møtte da, hva sa de når dere fortalte om det tidligere forholdet hvor dere ble forlatt pga graviditeten..?
Singelmamma og banden Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2006 Hei! Bor i Møre og Romsdal - og har 2 jenter fra før. Helt i starten på svangerskapet jeg da:-) Begynner å føle meg litt kvalm om morgenen og sånn, men egentlig er jeg mest rar i kroppen ved tanken på å skulle gjennomgå enda et svangerskap. Både gleder og gruer meg til det :-)
Singelmamma og banden Skrevet 14. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2006 Ja, og så er jeg 28 år.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Hei er også kommet opp i samme situasjon som dere, har ei datter på 7 år og skal ha nr to i januar. jeg ble alene med dattera når hun var 18 mnd så har æ å pappaen prøvd å komme sammen igjen, opptil flere ganger. Så skjedde jo selvsagt at jeg ble gravid igjen da med ham. Så er i utgangspunktet alene jeg også, skulla ønska at vi hadde matchet som samboere også ja. Men skal vel klare dette også
Singelmamma og banden Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2006 Men de har samme far skjønner jeg? Dersom dere klarer å samarbeide med hverandre så er det jo egentlig bare fint med småsøsken da Mine har hver sin pappa de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå