Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Hva med det? Blir i så fall som mellomnavn som ikke brukes i dagligtalen. Oppkalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 Aldri hørt det før. Synes ikke det var spes fint, men hvis det er oppkalling og mellomnavn, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #3 Del Skrevet 12. august 2006 Talette... Ikke det fineste navnet jeg har hørt.. Men Talette kan godt brukes som mellomnavn og ved oppkalling da:) Jeg synes at Tale er litt finere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiseLise Skrevet 12. august 2006 #4 Del Skrevet 12. august 2006 Enig med yeah, baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #5 Del Skrevet 14. august 2006 litt assosiasjoner til toalett fikk jeg, beklager.. Tale eller Thale er jo kjempefint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Toalett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 15. august 2006 #7 Del Skrevet 15. august 2006 Bestemora mi het Alette som mellom navn! Har aldri hørt Talette..men som mellom navn går det jo greit! Gøy med oppkalling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte-->termin+2 Skrevet 15. august 2006 #8 Del Skrevet 15. august 2006 Ta bort T'en...jeg vet om en liten jente som heter Alette....utrolig skjønt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå