langevipper Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Siri:-) Hvordan står det til med deg og din kjære datter:-) Vokser hun og legger på seg som forventet? Er hun kvitt plagene sine nå? Får hun sove om natten? Hos oss går det bra, hun har vondt i magen innimellom og skriker litt. Det føles som om hun aldri blir mett slik hun holder på. Vi har begynt å gi henne mme fordi jeg har ikke hatt mye morsmelk å gi henne, og fordi jeg fremdeles går på medisiner for hjertet mitt. Heldigvis skal jeg på kontroll på hjerte avd. på haukeland på tirsdag...jeg krysser nemmelig fingrene for at jeg får lov til å slutte med medisinene. Ellers så er hun stort sett blid med sine søte små smil. Jeg gleder meg til hun kan smile fra øre til øre og til hun begynner å le. Hun sover forresten ca 5 timer om natten. Hun var forresten 4100 gr da hun ble født, Hun var nå torsdag som var 4490 gr. Hun gikk ned i vekt på kvinneklinikken, men tok igjen sin fødselsvekt 27 juli da vi var hos helsesøster for å sjekke vekten. Nesten litt skremmende å tenke på at hun blir 6 uker på tirsdag, tider bare flyr. Du husker vel hvor ivrig jeg var på å få reise hjem allerede fredagen etter fødselen, jeg slapp ikke ut før mandagen og da måtte jeg nærmest krangle meg ut. Var skikkelig forbannet over den dårlige kommunikasjonen mellom hjerte avd som sa jeg kunne dra hjem og barsel avd. som ikke hadde fått den meldingen og dermed ikke ville la meg dra hjem. Men etter at jeg gikk fly forbannet til kontoret på barsel avd. etter å ha ventet i 3 timer på å bli skrevet ut sa jeg at visst ikke noe begynte å skje i løpet av de neste 30 min så kom jeg til å dra hjem uansett...først da begynte ting å skje. Jeg var så sint at jeg skalv i stemmen (etter en uke med dårlig søvn er vel det ikke rart jeg ville hjem...hehe...huff for noen dårlige senger!!!!) Det var litt oppdatering fra oss, gleder meg til å høre hvordan det går med deg og dine:-) Hilsen fra June og Oda-Marie (tidligere gladbergenser) ps. Jeg vil gjerne på treff på torsdag, skal du??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900488-sirigr-hvordan-st%C3%A5r-det-til-med-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 14. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 14. august 2006 dytter så jeg håper du finner meldingen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900488-sirigr-hvordan-st%C3%A5r-det-til-med-deg/#findComment-5925843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå