Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver om grammatikk. Hehe, ikke så mange som synes det er så veldig interessant.

Kick-mannen sa at vi godt kunne kjøre til kiosken og kjøpe litt sjokolade!!!! Snill, han! :o) Men jeg vet ikke om jeg har samvittighet til det. Burde jo ikke spise godis på en vanlig hverdag. Det er forresten kjempevanskelig å ikke spise for mye godter når Svinesund er såpass nært. Der har de STORE godtebutikker, der! Billig også.

Skal, skal ikke... Hadde jo vært godt med noe til Grey's Anatomy. Potetgul hørtes også veldig fristende ut. Har Ostepop i skapet. Hmmm...

Ja, jeg er veldig glad jeg ikke bor i nærheten av store billige godtebutikker!!!! Da hadde jeg sett ut som en julegris!!!

Grey´s anatomy, ja, du skal og se det, ja:o) Liker den serien kjempegodt:o) Den og Akutten:o) Og nå er det snart The Apperentice:) Er nok en liten tv-slave....Hva annet skal man fylle dagene med når man ikke er i form, og helst bare ligger hjemme på sofaen:o)

Teller enda på knappene... Jeg rekker jo butikken før Grey's Anatomy. Jeg burde ikke, men jeg VIL! Det verste med de godtebutikkene er at posene er så store at det ser ikke ut som om du kjøper så mye, men så veier gjerne posen et kilo når du kommer til kassen. Koster ca 6 kr for godis der. Mmmm....

TV-slave, ja. Det skal være sikkert. Prøver å trappe litt ned, men tirsdagsseriene på tv2 må man jo ha med seg. Ser Home and Away hver dag. *rødme* :o)

Tror ikke det skal være noe poeng, men jeg vet ikke. Spør på Skravlesiden. Tror kanskje jeg ville gjort det, bare for å se, liksom. Men har ikke peiling. Vet ikke om testen kun skal være positiv i en dag. Kanskje hvis den er positiv flere dager at kroppen fremdeles prøver å samle nok hormoner til å slippe egget. Jeg er like blank som deg... :o)

Annonse

Testen skal liksom være positiv i bare to dager...på pakningen står det "finn dine to mest fruktbare dager". Kanskje jeg tar en test i morgen eller på torsdag bare for og se om den enda er positiv. Da vil jeg jo se om kroppen plages med og slippe egget, vil jeg tro.....Det er hvertfall min lille teori:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...