Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, tusen takk for svar :o) Jeg er på dag 9 idag, da, og har tatt en EL-test på som var negativ. Begynte litt tidlig med vilje at kroppen min har lurt meg tidl med masse positive EL-tester i hytt og pine uten at jeg har hatt EL. Nå er jeg begynt og tempe og for og kunne følge med. Blir spennende og se hva som skjer:o)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5903241
Del på andre sider

Jeg er på dag 7, og skal ta min tredje tablett i kveld. Er også veldig spent på når EL (evt) kommer. Begynner du å teste allerede på dag 9? Hadde tenkt å vente til dag 12, kanskje. Er det for sent, tror du? Vil jo ikke misse EL heller... Har også hatt positive EL-tester uten å ha hatt EL tidligere.

Har du bivirkninger, og når begynte du i så fall å få dem? Jeg kjenner ingen verdens ting, bortsett fra at jeg ikke sover like godt som før. Håper Pergoen virker selv om jeg ikke kjenner så mye enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5903864
Del på andre sider

Testa idag egentlig bare for og sjekke at EL-testen min var negativ:) Bare sånn at ikke kroppen min lurer meg til og tro at jeg har EL nå. Har fått litt for mange positive EL-tester til de utroligste tidspunkt...

Fikk faktisk til svar inne på bli gravid at ei hadde hatt EL på dag 10, så det er like greit og bare og fortsette og teste nå, tror jeg, siden jeg allerede har begynt:) Vil jo ikke misse EL jeg, heller:o)

Vet ikke om dag 12 er for seint...jeg vil ikke klart og vente så lenge. Hadde jo vært veldig synd om du skulle gått glipp av EL...

Temper du i tillegg?? Jeg begynte med det for tre dager siden. Spennende og se hva som skjer med tempen min, om jeg klarer og se det dersom jeg skulle få EL:o)

Har også veldig lite bivirkninger, egentlig:o) Sliter med hetetokter, men det gjorde jeg før jeg startet på Pergo og, og det skyldes nok helt andre ting (har ME som kan gi svikt i temperatur-reguleringen i kroppen)....har også litt murringer nederst i magen innimellom. Så spent på om pergo virker!!! Vi er jammen heldige som slipper alle bivirkningene. Hadde trodd jeg skulle kjenne mer...enkelte virker og ha det helt forferdelig...

Lykke til, da!!! Må holde meg oppdatert på hvordan det går med deg:o)

Hvor er du fra, om jeg kan spørre om det???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5904492
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja, jeg har begynt å tempe. Men jeg har veldig ujevn temperatur, så jeg skjønner ingen ting. Har 37,04 og 36,75 ca annen hver dag. Kan bli vanskelig å finne ut om jeg har hatt EL, hvis ikke temperaturen stiger mye mer da. Skal ta blodprøve dag 24 for å sjekke. Er din temperatur jevn?

Tror kanskje jeg begynner EL-testingen på dag 11. Vil jo ikke misse noe, men har ikke lyst til å bruke op testene mine heller. Har 18 billigtester, og håper at de skal rekke til minst to sykluser. Men, håper selvfølgelig at jeg ikke trenger dem mer etter denne syklusen. :o)

Har fått kviser av Pergoen også. That sucks! Men det er absolutt verdt det hvis jeg får resultater av behandlingen. Det finnes jo verre bivirkninger... Men det kan vel kanskje komme flere bivirkninger når EL nærmer seg, eller?

Jeg bor i Østfold. Du da?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5907578
Del på andre sider

Ei venninne av meg har det på samme måte med tempen. Den hopper opp og ned. Blir spennende og se hvordan det oppfører seg når du får positiv EL-test:o) Min temp har vært 35,89, 35,94, 36,04, og i dag var den 36,03. Såg idag hvor viktig det var at kroppen er i samme "modus" når jeg tar tempen. De tre første dagene har jeg tatt tempen mer eller mindre i halvsøvne - dvs vært helt rolig. I dag når jeg først tok den, så var jeg ganske våken og litt stresset fordi jeg måtte så på do. og da var den faktisk 36,41...! Tenkte at dette kunne ikke være helt rett i forhold til de forrige. Sovnet igjen, og når jeg da våknet av vekkerklokka, tok jeg tempen min i halvsøvne, og da ble den 36,03... Vet ikke om du fikk noe ut av dette, men det er hvertfall min erfaring:o)

Regner nesten med at det kommer flere bivirkninger når EL nærmer seg. Noe må vi da kjenne, ikke sant?? Dagen for evt EL nærmer seg med stormskritt, og jeg er såååå spent:o) Heldigvis har jeg arbeidshelg nå, så denne helga har gått kjempefort:o) Måtte bare dagene fremover gå like fort!!!

Jeg bor i Tromsø. For og si litt mer så er jeg 30 (det skjønte du kanskje:o)), samboer, og vi prøver nå og få vårt første barn. Har vært uten prevensjon siden jul, men hva hjelper det når man ikke har eggløsning:o) Så vi satser på at det blir en liten pergo-spire vi får nå, da:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5908093
Del på andre sider

Hvordan gikk det med venninnen din da? Ble hun gravid? Vet du om tempen hoppet mye ved EL? Jeg har ikke vært heeelt i samme modus hver dag. Jeg våkner ofte om natta for å tisse, og så sover jeg litt dårlig/kortere med hormonene. Men tempen er motsatt av det jeg skulle trodd. De dagene jeg har hatt høyest temperatur, har vært de dagene jeg har vært minst våken. Mer våken/stresset = lavere temp. (??)

Synes tida går kjempesakte. Går liksom bare rundt og bimmer og leter etter snop og kjenner etter bivirkninger og ser på kalenderen om ikke det er på tide å få EL snart og sånn. :o)

Vi er gift og prøver på barn nr 1, eller kanskje 1&2 samtidig? (Flere flerlinger med Pergo, vet du. *hi-hi*). Hadde vært kult med to fluer i en smekk! :o) Har vært uten prevensjon i et år, men har kun hatt mensen tre ganger, så jeg fikk Provera og Pergo (enkel kur) av gyn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5908260
Del på andre sider

Venninna mi er nettopp begynt og tempe hun og. Er ikke ordentlig prøver enda, hun da, men ville prøve temping for og bli kjent med sin egen temperaturkurve gjennom syklus før hun blir offisiell prøver:o)

Så rart at mer våken/strsset gir lavere temp hos deg, da? Hmm, håper tempen oppfører seg når du får positiv EL-test, og faktisk gir deg klar beskjed når egget har sluppet:o)

Min mens har kommet sånn ca hver andre mnd etter jul med ei lita blødning i tre dager. Noe helt annet enn hva jeg er vant med fra den tida jeg var frisk. Da fikk jeg den presis hver mnd med blødning i 5-7 dager, og den blødninga var ikke liten:o) Tenk at man skal savne det!! Hvor mange ganger var man ikke lei hele tanta!!!!!

Jeg har forresten og kjøpt hostesaft nå. Her skal alt prøves!!! Også prøvd akupunktur siden 1.juni uten at det alene har gitt meg EL. Tenkte kanskje og ta med en time igjen når EL-testen blir positiv:o) Bare for og stimulere litt ekstra:o) Du tro ikke det gjør noe, vel?? Det blir ikke for masse??

Tvillinger, ja. Jeg ble spådd for tre uker siden, og hun sa at enten fikk jeg to tette barn eller så ville jeg bli gravid med tvillinger:o) Hun så meg bli gravid i løpet av august, sept eller okt.!!! Vet man skal ta dette med ei klype salt, men synes det er litt artig allikevel, og blir litt ekstra gira, da:o) De som sier at man skal slappe av og ikke tenke så mye på det og skulle bli gravid, vet ikke hva de snakker om!!! Det er da jammen ikke så lett og bare glemme det!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5908396
Del på andre sider

He-he! Du stiller forberedt forstår jeg! :o) Det kan jo ikke skade å legge forholdene til rette for en perfekt EL! Jeg har ikke noe lyst til å bli stukket på... Håper EL kommer selv om jeg er pysete. :o)

Jeg skjønner ingen ting av tempen, men som du sier, jeg håper den hopper kraftig til EL, så jeg vet at det skjer noe.

Jeg har aldri hatt normale sykluser uten p-piller. Fikk piller tidlig på grunn av sterke menssmerter. Men når mensen kommer er den stort sett lik hver gang. Blør ca 5 dager. Husker at jeg var misunnelig på de som blødde bare to dager og sånn. Nå synes jeg det er fint å få mensen. :o) Hormonprøvene mine er "innenfor normalen, men litt lave". Håper Pergoen kan gi meg et dytt. Jeg er kjempespent. Vi har aldri fått prøvd når jeg har hatt EL før (for jeg har jo ikke EL), så det blir første gangen nå (hvis jeg får EL...). Foreløpig er det ingenting som tyder på at vi ikke skal kunne bli gravide, så jeg er ganske forhåpningsfull. Har hatt lap, og den var normal (med ubetydelig endometriose, som legen mente ikke kunne ha noen betydning). Håper svømmerne til mannen min er i orden! Jeg har vestibulitt/vaginisme i tillegg, så det gjør alle undersøkelser og prøvinger litt mer problemfylte. Vil derfor gjerne at det klaffer litt fort, så jeg slipper mer vondt.

Har du vært syk lenge? Kronisk? Gjør sykdommen din at det blir vanskeligere å bli gravid?

Enig i at spåing er gøy! Jeg har ikke blitt spådd selv. Tør ikke, for jeg vil ikke at noen skal si at jeg ikke kommer til å bli gravid denne måneden, for da vil jeg bli litt skuffet, selv om man skal ta det de sier med en klype salt. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5908545
Del på andre sider

Annonse

Nettopp kommet hjem fra jobb:o) Snart er denne dagen over, og vi er en dag nærmere EL:o)

Hormonprøvene mine er for høye, og ut ifra hva min lege antydet, så er det lettere og behandle de med litt lave verdier:o)

Jeg har ME, såkalt tretthets- og utmattelsessyndrom. Denne diagnosen fikk jeg helt i slutten av mai. Hadde kyssesyka for 21/2 år siden, og det er etter det at jeg har utviklet ME. Har en lettgradig variant av dette, og spesialisten jeg var hos mener at jeg vil bli helt frisk igjen i løpet av ett par år:o) Mensen min forandret seg for 11/2 år siden, og dette er ett av mange symptomer man får når man har ME, da den gir hormonforstyrrelser. Regner med det er derfor jeg ikke har EL.

Jeg sliter også med hetetokter, og dette er nok en kombinasjon av temperaturforstyrrelser, og forstyrrelser i hormonverdiene.

Noen har nevnt at før man starter med hormoner, så bør man ha vært gjennom undersøkelser som viser om egglederne er åpne.Dette har ikke vært et tema i det hele tatt hos gynekologen min, men synes nesten dette burde sjekkes før jeg starter med neste kur (dersom det blir noen ny kur:o)) Kan jo gjøres med røngten, ikke sant?? Du fikk vel sjekket egglederne dine under lap??

Sånne kateter jeg så du spurte om i en annen tråd vil jeg tro du får kjøpt på et apotek eller hos en bandasjist. Regner med der er samme kateter vi bruker på sykehuset til ulike formål:o) Tror jeg ville byttet kateter mellom hver gang dere sprøyter inn sæd.

Håper du får svar hos henne du stilte spørsmålet til:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5915378
Del på andre sider

Hei igjen!

Høres slitsomet ut med ME. Bra at du vil bli frisk av det. :o)

Jeg vet ikke om egglederne mine ble sjekket under lap. Jeg ble undersøkt med lap pga vaginisme, og ikke barnløshet. De skulle se om det var noe galt som skulle tilsi at jeg har så vondt. Da ville de oppdaget endometriose og cyster og sammenvoksninger og sånne ting, men de fant jo ikke så mye. Det er jo bra med tanke på å bli gravid. Legen sa på etterkontrollen at blodprøvene jeg tok samme dagen som lap viste at jeg nettopp hadde hatt EL (og jeg fikk mensen 10 dager senere), så da er det vel ikke noe galt med egglederne, eller? Det kan jo tyde på at jeg har EL, bare veldig sjelden. Mener å ha lest her inne at å sjekke egglederne er veldig vondt. Du må ha kontrastvæske og det svir visst veldig. Frister ikke... :o/

Litt flaut å gå på apoteket å spørre om de har kateter. Jeg synes det er litt pinlig å måtte bli gravid på denne måten. Er et nederlag. Men jeg kan ikke vente til jeg (kanskje) blir frisk heller. Det er lang ventetid på behandling, og jeg har sannsynligvis hatt muskelspenninger der siden jeg var 5-6 år, så det kan ta lang tid å bli bedre. (Hele kroppen min er spent.) Skal prøve å få til et samleie også rundt EL, sånn at vi er på den sikre siden. Tror legen sa at jeg kunne bruke kateteret flere ganger (veldig hygienisk, ja, I know), men jeg spurte ikke mer om det. Får vel krype til korset og ta meg en tur på apoteket etter hvert.

Har du fått noe utslag på EL-testen i dag? :o) Det er så spennende. Dag 9 og siste Pergo-pille for meg i dag. Er litt utålmodig, jeg. På lappen fra gyn om Pergo og temping og sånn, står det at man bør begynne å ha samleie fra dag 13, men hvis man kan få EL allerede dag 11, så er det kanskje litt sent. Ikke lett å bli klok på disse greiene. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5921196
Del på andre sider

Huff, stakkars deg. Høres ikke noe godt ut og slite med vaginisme, nei....Har du vondt hele tiden eller er det kun ved samleie?? Er det noen mulighet for og oppdage dette under vanlig GU eller må man ha lap for og se det?? Vet ingenting om det, skjønner du, men lurer faktisk på nå om det kan være noe en venninne av meg sliter med. Hun har så vondt ved samleie og ingen vet hvorfor. Hun har ikke hatt lap, bare vanlig GU og vaginal ultralyd...

Ikke flaut og gå på apoteket. Det er jobben deres, og folk spør om de merkeligste ting. Dersom det er et slikt kateter som jeg tror, så brukes det til mange andre ting også (skylling av sår, kateterisering etc.). Ingen som vet hva du skal bruke det til:o)

Skjønner godt følelsene dine om at det er et nederlag. Jeg synes det var et nederlag og få pergo....ville så inderlig gjerne klare det på egen hånd uten hjelp, men måtte bite i det sure eplet. Ikke sikkert det er det siste eplet jeg har måttet bite i før jeg forhåpentligvis en gang blir gravid...

Og JA idag har jeg POSITIV EL-test!!!!!!! Nå er jeg på dag11. På lappen min fra gynekologen står det at jeg burde ha samleie mellom dag 14 og dag 18. Glad jeg ikke hørte bare på han, men på andre som har erfaring også. Ei fortalte faktisk at hun hadde EL på dag 10, så derfor begynte jeg tidlig med testinga. Spent på og se om det skjer noe med tempen, da, de nærmeste dagene. Idag ramlet den nemlig fra 36.03 til 35,57. Har tatt min første dose hostesaft og forberedt samboeren på at her skal det koses:o)

Klarer ikke helt og tro på at jeg faktisk får eggløsning denne gangen, da. Har fått litt for mange positive tester på de utroligste tidspunkt før, men det stemmer jo nå ut fra hva andre sier, og testen var jo negativ både i går og forleden dag, så kroppen har vel begynt og forberede seg på EL:o) Håper bare egget har vett til og slippe!!!!! Dette blir så spennende!!!!!!! Kryss alt du har for meg, da (du skal slippe og krysse beina)!!!!!

Har ellers ikke fått flere symptomer selv om EL nærmer seg. Har du???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5923117
Del på andre sider

Åh, så stilig!! :o) Kjempegøy å høre at det er action på EL-fronten! Da skal jeg også begynne å teste. Tar siste Pergo i kveld, så da tester jeg i morgen tidlig. Sikkert lurt å være tidlig ute. Bra man har vett til å ikke høre på legene! :o) Det var da veldig merkelig at tempen falt så mye. Dobbeltsjekket du? Jeg har aldri hatt symptomer på EL, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter... Har endel utflod, hvis det kan være et tegn. Du har fremdeles ingen Pergo-bivirkninger?

Vaginisme er smerter som (ofte) skyldes ukontrollerbare musklesammentrekninger. Musklene strammer seg uansett hvor mye jeg prøver å slappe av. Dermed blir et samleie nesten umulig og ekstremt smertefullt. Ikke så greit å vite hvorfor det er sånn. For meg er det sannsynligvis stress. Det er ulike grader av det. Jeg har nesten total vaginisme. (Til og med en finger kan gjøre vondt.) Har kun hatt GU to ganger (uten narkose), og det var helt jævlig. Følte meg voldtatt etterpå. Fikk ikke stilt diagnose før i år, selv om jeg var hos legen og forklarte problemet da jeg var 18. Fikk bare beskjed om at alt var normalt (yeah right!), at jeg kanskje ikke var glad nok i kjæresten min (!?), og så spurte hun om jeg var kristen... Heh! Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Mye uvitenhet ute å går blant legene. Skal til fysioterapeut etter hvert for å prøve å få kontroll over musklene. Har mild vestibulitt også, som er en brennende følelse på enkelte punkter ved åpningen. Kjenner ingenting utenom sex. Hvis det ikke ordner seg til fødselen (hvis jeg blir gravid da), så må jeg ha keisersnitt. Er forberedt på det. Vi har lyst på barn nå, og det ser jo ut til at det kan ta litt tid å få det til. Vil ikke få mitt første barn når jeg blir 40, heller.

Håper egget ditt slipper snart!! :o) Blir spennende å se hva som skjer. Tenk om vi blir gravide nå. Da blir det barn før 17. mai. Koselig å tenke på! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5925081
Del på andre sider

Husk og teste i morgen ettermiddag, da:o) Mye større sannsynlighet for og få positiv test dersom man tester på ettermiddagen. På morgenen er visst LH-nivået i urinen lavt siden den er så konsentrert etter natta.

Jeg dobbeltsjekket ikke tempen. Er veldig irritert på meg selv pga det, men gjort er gjort. Blir spennende og se hvordan den oppfører seg framover nå, da:o)

Jeg fikk egentlig ingen bivirkninger av pergo i det hele tatt. Kun litt svimmel. Du kjenner ingenting?

Ja, tenk om vi blir gravide nå:o) Mai er en flott tid og få barn på:o) Jeg ble tante nå i mai til en liten gutt, forresten. Er litt misunnelig på søsteren min, ja, må nok innrømme det, men min tur kommer nok:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5925614
Del på andre sider

Åh, jeg trodde man skulle teste om morgenen pga at det var konsentrert da... Javel, da skal jeg vente til i morgen ettermiddag. Takk for tipset! :)

Jeg har bare kviser og litt søvnproblemer, men ikke noe vondt eller ubehagelig ellers. Er ganske happy med det! Jeg reagerer ofte med kvalme på medisiner (mye jeg ikke tåler), men ikke denne gangen.

Jeg er tante til ei jente. Det er veldig koselig å være tante. Hun blir så glad hver gang hun ser meg og roper "tante, tante". *tante-smelter-helt* :) Men det ville vært fint å bli mamma også...

Håper jeg får EL like fort som deg! Da blir det kortere tid til IKM. Pergo-syklusen kan jo bli 35 dager. DET er lenge å vente det! Så tålmodig er ikke jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5926710
Del på andre sider

Jeg er heller ikke noe tålmodig, så jeg er veldig glad testen ble positiv så fort:o) Håper din også blir det:o)

Kjenner dagene begynner og gå sakte nå.....synes det er en uendelighet av tid til jeg skal ta progestreron-prøven, få svar på denne og på sædprøven til samboeren min, samt et svar på om vi kanskje lyktes denne gangen!!!! Glad jeg skal jobbe mye fremover nå. Trenger og få dagene til og gå. Tiden har gått kjempefort fram til idag, men nå føles det som om tiden har stoppet helt opp....

Jeg reagerer forresten også ofte med kvalme. Ikke bare på medisiner, men på mye annet også. Er ganske overrasket over at jeg ikke opplevde det med Pergo. Så får vi bare håpe da at selv om vi ikke merker så mye til det foreløpig, så funker pergoen allikevel:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5927075
Del på andre sider

Hei igjen:o)

Nå er jeg kommet hjem fra jobb:o) Helt "kokt" i hodet, men deilig og være tilbake i jobb for fullt. Har jo gått både fullt og delvis sykemeldt siden mars.

Er du i jobb eller er du student, kanskje?? Jeg er sykepleier og jobber på sykehuset.

Jeg var hoppet til køys i går for og lage barn da du sendte siste innlegget:o) Må stå på de neste dagene nå!!! Kjenner fortsatt ingenting, ikke ømme pupper eller stikking i magen, og har heller ikke sett noe til det berømte EL-slimet som det prates om. Nå er det vel ikke alle som har det??

Har forsåvidt aldri hatt noen symptomer tidl heller når jeg hadde EL.

Har du testet??

Tror forresten den lave tempen i går var heilt feil. Skulle nok dobbeltsjekka. I dag var den tilbake på normalen igjen. Spent på morgendagen!!! Nå VIL jeg ha en spire i magen min!!! Er bare gravide overalt for tiden, føler jeg.....en kollega som går sykemeldt var innom jobb i dag HØYGRAVID.....hun kunne fortelle om ei til som er blitt gravid, og flere andre går høygravid og bare venter. Andre igjen har fått og koser seg hjemme.....Jeg VIL OGSÅ HA BARN I MAGEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5937360
Del på andre sider

Jeg er student, ja. Jobber med masteroppgaven min, så jeg sitter stort sett hjemme. Det gjør at tida går enda litt saktere. *sukk* Det er litt kjedelig, og veldig vanskelig å konsentrere seg om å gjøre noe fornuftig når man kan gjøre så mye annet. Gleder meg til jeg også kan begynne å jobbe. Blir nok ikke før høsten 2008. Håper jeg har en ett-åring til da! :o)

Har heller aldri skjønt det der med el-slim. Utflod er utflod, og jeg har aldri merket at den ser noe spesiell ut noen gang, eller at det kommer på spesielle dager. Nå har jeg kanskje ikke sjekket så nøye da men...

Tok el-test i dag, ja, men som forventet så var det ikke noe utslag. Så da er det bare å prøve på nytt i morgen. Hadde mens-murringer da jeg våknet i dag, så jeg ble litt nervøs for at tanta var på vei igjen. Men det har gitt seg nå. Heldigvis.

Tempen min har vært stabilt høy i tre dager nå, så jeg øyner et håp om den skal holde seg sånn. Jeg har forresten 37,05. Er det mye, eller er det normalt?

Henger meg på den: JEG VIL OGSÅ HA BARN I MAGEN MIN!!! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5937736
Del på andre sider

Mensmurringer og litt tyngdefølelse har jeg også av og til. Det har jeg hatt hele tiden mens jeg har brukt pergo. Til og begynne med trodde jeg tanta var på vei, men hun har heldigvis holdt seg vekk, og jeg har slått meg til ro med at alt er som det skal:o)

Vet egentlig ikke om tempen din er normal eller høy....vi har jo alle forskjellig kroppstemperatur, men 37 grader er jo det som er vanlig, er det ikke det, da??? Det er hvertfall det som er normalt for deg:o)

Jeg ligger og veksler mellom slutten av 35 grader og begynnelsen av 36, og det synes jeg er veldig lavt. Litt overrasket over det. Hvor temper du?? Jeg har fått høre at man enten burde tempe rectalt eller vaginalt, så jeg temper rectalt.

Det er forresten sol i Tromsø idag:o) Varmt og deilig på verandaen min:o) Endelig!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5937864
Del på andre sider

Jepp, putter den i rompa jeg også. :o) Rart at jeg har en hel grad mer enn deg.

Tja, det har jo ikke vært så veldig fint vær i nord i sommer, så det er vel på tide det blir sol. Her er det litt overskyet, litt regn og litt sol. skulle gjerne hatt litt mer finvær her også.

Skulle gjerne sett at mensmurringene betydde at EL var på vei. Håper det skjer noe snart. Blir spennende å se om tempen din stiger til i morgen!

Har så lyst på sjokolade!!! En Peanøttkubbe, for eksempel! Mmmmmm.... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5900452-pergo-jenter/#findComment-5938493
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...