Gå til innhold

Argh! Noen som kan gi meg litt håp?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har testet negativt etter ikm, men som likevel har vært gravide?

Er 1 dag over ikm og er vanligvis som ei klokke, så jeg tenkte yezz nå har det klaffa. Testet i sted med en slik digital test og fikk da :ikke/inte gravid. Så nå klamrer jeg meg til håpet om at jeg likevel kan være gravid siden tanta ikke er kommet:) Er i 10 pp og begynner å bli rimelig dritlei, når bør man oppsøke lege forresten? Har et barn fra før og han satt på andre forsøk, men noe kan jo være gærnt fordet?

Litt rotete dette, men håper noen kan svare meg, helst mange:)

Ha en fin dag!

Fortsetter under...

Den digitale testen krever at man har ganske mye gravidhormon tror jeg så du kan sikkert være gravid. Eller så kan du være SÅ stresset på dette at tanta blir utsatt litt. Håper på det første da :)

Man starter normalt med utredning etter 12pp

Jeg trodde tanta kom på torsdag, men det rare er at hun har dratt sin vei igjen etter en dag.... Testet også med cb digital i går for jeg syns det var så rart, alltid hatt tr minst fire dager, liksom. Men den var negativ.

Nå har jeg akkurat sovet i en times tid, er så sinssykt trøtt om dagen og har vært det i over en uke, pluss at jeg er uvel og småkvalm.

Så jeg skjønner ikke helt hva som skjer med meg..... Hører mange sier at cb digital trenger mye mer hcg enn den vanlige, så jeg har nesten lyst til å kjøpe en vanlig og teste på nytt...

Jeg testet også med CB digital, på IKM, men den var negativ, men jeg hadde en følelse av at det var noe som ikke stemte siden det gikk flere dager og tanta ikke kom, så søndag den 16. juli, 6 dager etter IKM, så kjøpte jeg meg en test og tok den med en gang jeg stupte inn døra her etter fjelltur med svigers, jaggu var den så positiv som den kunne. Krysset lyste mot meg før kontrollstreken...

*lykkeønsker*

En venninne testet ikke pos. før det hadde gått 9-11 dager over ikm! Så det finnes fortsatt håp skjønner du :o) Lykke til med videre testing! Håper TR holder seg langt unna! Hold oss oppdatert da! Skal krysse fingrene mine for deg.

Annonse

Nå skulle jeg ønske jeg hadde en annen type test liggende...he he

Men det er vel bare å vente noen dager og se. Har hatt en del stikking og luft/boblende følelese nederst i magen hele uken og det har jeg vanligvis ikke + nå er jeg kvalm å...he he det er no bare ønske tenking.

Takk for mange svar og lykke til dere å

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...