Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en god jentefilm å anbefale??? til en lørdagskveld alene.... en god grine drama film???:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har leid meg IF ONLY med Jennifer Love Hewitt. Har jo ikke sett den enda men det virker som en film du ser etter! :-) Romatisk drama

"Den talentfulle musikeren Samantha elsker kjæresten Ian høyt - til tross for at han først og fremst prioriterer jobben. Hun er romantiker, han er realist. bla bla bla ... inntil den dagen Samantha kommer ut for en fatal bilulykke. Først da finner Ian ut hva han har mistet............."

osv.

En typisk jentefilm! ;-)

Skrevet

hørtes kjekk ut,kanskje jeg får dra å få tak i den ... til kvelden :)

takk for tipset:)

Skrevet

Bare hyggelig! Jeg skal kose meg med den og smågodt i kveld! Er alene en stund i kveld jeg også! :-)

Skrevet

Jeg skal også være alene hjemme i kveld, samboer jobbe i natt. Har sett IF ONLY, og jeg gråt fra den starta til den slutta...ha lommetørkle klart:)) Jeg har tenkt å leie meg en film i kveld -dårlig tv program på lørdagene:( Men vet ikke hvilke film jeg skal leie, tips??

Skrevet

Har lånt PRIME m Uma Thurman, Bryan Greenberg og Meryl Streep. Har sett reklame av den, og synes den så morsom ut...orker ikke grinefilm i kveld! Har nok av disse gravidhormonene som det er... :)

Skrevet

Oj, da får jeg ha lommetørkle klart skjønner jeg! :-)

Skrevet

Dette var INGEN film for gravide med hormoner........!!!!!!!

Skrevet

Hehe, jeg vet... :) Det var slitsomt å grine så mye, jeg klarte ikke å slutte:) Aldri mer grinefilm:)

Skrevet

:-)

Hva syns du om PRIME da? Morsom?? :-)

Jeg syns den var ganske morsom

Skrevet

Joda, PRIME var morsom...satt å lo for meg selv her:) Men jeg synes slutten var merkelig.... Er du hoven under øynene i dag? Huff, ikke bra å se sånn filmer i disse 9.mndèrs.

Skrevet

The notebook er en kjempe fin film, var rørende for oss begge.......sukk. Men den lasta vi ned fra nett, har ikke sett den her hjemme.....

Skrevet

Trodde egentlig IF ONLY skulle slutte bra jeg! (hater filmer med slutt trist..........) :-)

The notebook har jeg ikke sett.....

Skrevet

ble ingen film på meg allikevl igår...men var ike IF ONLY noe å anbefale allikevel?

Skrevet

Jo, IF ONLY er kjempe fin!!

:-)))) Men en typisk jente gråte film

Skrevet

oki,dA MÅ JEG FÅ SETT DEN...LIKER TYPISK JENTE GRINE FILM JEG:)

Skrevet

Jeg også egentlig! :-) Men griner lettere nå gitt!!

Skrevet

Takk vipspips.... THE NOTEBOOK var megabra!!!!!!! Er tom for tårer nå..........,

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...