Gå til innhold

overstått ultralyd

Anbefalte innlegg

så har jeg hvert på ultralyd og var bra. og vi får en jente det kunne ikke hvert bedre når vi har gutt fra før.

føler meg mye større i dette svangerskapet enn sist , i dag var jeg på apoteket å dama bak disken lurte på om det var lenge til jeg skulle nedkomme , følte meg littt dum når jeg måtte si at det er 5mnd til ,mrn pytt pytt .

Er det flere som har fått stor mage og som har termin i januar ?

jeg fikk flyttet termin fra 13 til 17 januar

Vinterbaby07

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5899845-overst%C3%A5tt-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!!! Gratulerer så mye med nyheten om jente! :-D

Jeg føler meg kjempestor, flere som spør hvor langt jeg egentlig er på vei.. :-( Ligger bilde under Januarbaby07. Har sammenligna med andre på den tida bilde ble tatt.. og jeg ser jo ut som frøken flodhest allerde.. :-/

Vi får også en jente og har en gutt fra før :o) Jeg føler at folk er usikre på om jeg bare har lagt på meg, om det er "flesk" igjen fra forrigemann (født i juli 2005) eller om jeg faktisk er gravid igjen hehe... Terminen min på Ul ble flyttet fra 13 til 18 januar, så vi er ganske like der... Jeg har fått fødeplass på Riksen - hvor skal du føde?

Annonse

Får det spørsmålet stadig vekk jeg... "ja du har vel ikke lenge igjen" og sånt... men jeg har ikke termin før 8.januar :) Jaja. Jeg ble sånn sist og - magen popper fort ut. Jeg har svai, kort rygg, framoverliggende livmor, er litt lubben fra før. Magen stikker rett utover, ikke til sidene. Bakfra ser jeg "vanlig" ut, men fra siden er det umulig å skjule den svære magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...