oktoberbaby Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Er det noen som har tips til hvilken barnevogn som tar liten plass? Vi har en Golf. Vi tenker oss en kombi eller duo-vogn som kan brukes hele tiden. Skrekken er å måtte demontere hjul og stå med skrujern og/eller slegge for å få presset vogna på plass. Noen som har liten bil og erfaring med vogner?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Jeg har en 2 dørs golf-3 og får min emmaljunga duo i bagasjerommet... men da er det fullt å da=) men det går =)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 da tar jeg forresten ikke av hjulene eller noe..
oktoberbaby Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2006 Takk for svar :-) Den vognen er jo fin da! Får ta meg en tur på en butikk og se på den "live".
Stratos med 3 barn Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Vil bare berømme deg for å tenke på det! Vi har driti oss ut for å si det mildt og nå går det kanskje mot kjøp av ny bil fordi vi syntes det var så greit med en diiiiger og solid og god vintervogn... )
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 vi har en bitteliten toyota starlet, og vi får vogna vår inni, uten å måtte ta av hjul eller noe selv om det var veldig enkelt. emmaljunga cerox combi med mykbag. hun i butikken sa at det var en av de som tok minst plass sammenslått, så vi gikk for den, da jeg falt helt for utseende også.
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Vi har også liten bil, og kjøpte derfor vogn deretter. Valget falt på Bugaboo Camelon, har ikkje funnet noken andre vogner som blir så små når man slår dei sammen. I tillegg er den superlett. Eg anbefaler virkelig denne vogna:) PS! Det er ei duo-vogn.
Gjest Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Hei! "konebilen" her i huset er også en golf (en golf 4), og vi har Teutonia Fun. Jeg er i allefall godt fornøyd med den vogna- vi har kombiutgaven. Ikke noe problem å få plass til vogn og litt til i bagasjerommet, og man trenger ikke demontere noen hjul heller.
To gutter og en jente Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 Hva med Easywalker? (Evt den nye skyen) De er veldig lette og små sammenlagt!
Gjest Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en toyota corolla,å har i allefall håp om att jeg skal få min simo kombivogn inni... Har ikke fått vogna ennå,så det blir spennende å se.
jet trip Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 hei! jeg kjøpte Teutonia Rocky kombivogn med mykbagg. Tar lite plass i A4- som har relativt liten plass bak. Spesielt åpningen inni bagasje rommet er liten.Og fortsaat har jeg plass til mer. Vogna er i tillegg lett og trenger ikke demontere noe. Meget fornøyd jeg. 211006
lillebollemor74 Skrevet 22. august 2006 #13 Skrevet 22. august 2006 Vi har en toyota yaris, som ikke akkurat er den største bilen. Har kjøpt Teutonia mistral barnevogn, og den passer helt fint i bagasjerommet, med hjul og alt. Ble faktisk anbefalt denne vogna for liten bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå