Gå til innhold

snickers!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære dere alle... tusen takk for omtanke. Gråt enda litt mer av deres rørende omsorg da jeg så at dere etterspurte hvordan det gikk med meg.

Ja, som dere skjønner så gikk det rett og slett ikke vår vei.

Begynte så smått å blø eller spotte...brunt blod på tirsdagen, dag 11 etter innsetting: Fikk beskjed av legen å ligge strekk ut. Hoppa til køys tirsdag ettermiddag og lå hele onsdagen. På ettermiddagen onsdag var det ikke noe mer håp - da kom den forferdelige mensen. Den kom i sin fulle natur - har ikke hatt så vondt i magen siden jeg gikk på ungdomsskolen jeg og alltid var borte fra skolen ved første mensdag...

Så jeg har vært veldig lei meg - grått og grått og grått, hadde så utrolig store forventninger til dette forsøket, og når jeg i tillegg da hadde så veldig vondt i magen og ryggen pga den fantastiske mensen, ja, da ble det ikke bedre.

Smertene ga seg ikke før på lørdag ettermiddag - da hadde jeg spist en god del Naproxen uten at det hjalp noe særlig.

Da jeg ringte legen for å spørre om dette med så mye smerte var normalt etter et IVF forsøk, så sa hun ja det var helt normalt...hadde i grunnen satt pris på å vite slike ting på forhånd. Man begynner jo å lure når man får så sinnsykt vondt. Er det noe der inne som bør skrapes ut, er det den ene av mine to kjære små tvillinger som fortsatt kjemper for livet...???

Ja, slik gikk det altså for meg. Etter 2 kølsvarte dager gikk det noe bedre på 3. dag - og nå er jeg i toppform igjen. Deilig å være fullt tilbake på jobben, deilig å være fri for hormoner (for en stund...) og veldig godt for min psyke å fokusere på noe annet.

Neste gang, vi har jo 3 små på frys...så skal jeg prøve og ikke fokusere så veldig mye----heheh enkelt å si det gitt...

Kjære dere. Ønsker dere lykke til, er innom her og titter - er utrolig spent på deg feks gøril...hvordan går det?

jeg så at de måtte stikke hull på urinblæra di - det hørtes ikke så godt ut. Hvor mange har du satt inn? Eventuelt fikk du noen på frys?

Ha en god dag alle sammen, og igjen tusen takk for at dere lurte på hvordan det gikk med meg - det varmet veldig :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5899738-snickers/#findComment-5989583
Del på andre sider

halloen!!!!

lette etter deg jeg nå!!!!har tenkt på deg

så fant jeg deg her......

nei,nei,nei....så utrolig trist

vi har en tendens til å ha alt for høye forventninger,da gjør det ekstra vondt når det går feil vei!!!!!

men jeg håper du ikke har mistet motet!

stoooor *trøste*klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5899738-snickers/#findComment-5989643
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da du :) takk for trøsteklem

Neida jeg har ikke mistet motet. Jeg har bare ikke så veldig lyst til å gå rundt og fokusere på å bli gravid i mange år til - det er jo så mye annet å få ut av livet :) Så her er vi nå superpositive...enn så lenge hehehe

Vi skal faktisk i gang med fryseforsøk i neste måned.

Hvor er du i prosessen nå igjen???

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5899738-snickers/#findComment-5989720
Del på andre sider

Dette var trist å høre snickers. Det var ikke slik det skulle bli..

Huff.. Jeg ble sikkelig lei meg på deres vegne nå!!!

Jeg håper de finner gullegget blandt de som er på frys. Det gjør de nok!!

Neste gang er det din tur, det vet jeg, ikke gi opp!!!!

Selv er jeg på rugedag 5. Litt oppblåst i magen og bittelitt ømme pupper..(kjenner det kun viss jeg kjenner etter, eller hopper..)

Ellers så kjenner jeg ikke til noe.. Har nettopp tatt crinone, og for nå kliss :) Jaja, det er vel lurt for noe, så da må man vel gjøre det allikevel!

Jeg har 4 på frys, så jeg håper at viss det ikke klaffer denne gangen, så ligger gullegget i fryseren.

Jeg satt inn ett egg. Får ikke sette inn flere siden jeg er så ung. (24 år).

Hadde vel fått om jeg ba og ønsket 2, men det går greit med ett egg i starten.

Jeg er kjempespent. 9 dager til jeg kan teste nå.. Kryss fingre og tær for meg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5899738-snickers/#findComment-5994139
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...