Sørland-snuppa Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 jeg begynte og tenke på en ting. jeg har menstrasjon 3 hver uke, er det da for tilig og teste seg dagen etter en skulle ha mensen? ikke alltid den kommer nyaktig på dagen hver 3 uke,men en dag i den 3 uken pleier den og komme.av og til i begynelsen av uken og av og til på slutten av uken. hvis jeg tester meg dagen etter den uka, er det da for tilig siden jeg har mensen så ofte
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 du kan nok teste den uka du venter mens selv om du har kort syklus! hvis den er stabil da..?
Sørland-snuppa Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 ja dette er den 3 pp min etter jeg tok ut hormonstanga i armen. fikk mensen tilbake med en gang og de to menstrasjonene mine har kommet den i den 3 uka. nå venter jeg tr i neste uke.og tror den kommer også for jeg er trøtt og blir fort sliten og har mensensmerter. får alltid menssmerter noen dager før den kommer.:-(.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå