Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hamar er nok litt langt ja.. men takk for tilbudet :)))

Er vel ikke interessert i så mye lenger opp en Jessheim, men hvem vet hvor vi havner!! Du vet, i nøden spiser fanden fluer, så snart flytter jeg hvorsomhelst!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regna ikke med at du ville så langt opp, nei...;-) Skulle bare gni det inn liksom, hihi. (Neida, skal ikke være slem.) Hva har dere sett på så langt da?

Skrevet

Tror jeg har vært litt for aktiv i dag, gitt. For nå ligger jeg med korsryggvondt og litt for mange kynnere... kanskje det var de tre meterne jeg sprang til bilen som gjorde utslaget?

Det blir nok sofaen resten av dagen ja...

Skrevet

Hjemme nå!

Henta W. Satt der litt å skravla. Ble ringt opp. Kamp i dag. Hjem, lage skiver, finne drakt, kjøre til Bjørklangen (ca. 20 min herfra mot Sverige svanine...) Veiarbeid på veien. Asfaltering. Da vår fil hadde fått kjøre var gutten bilsyk. Ja for da kunne jeg jo ikke stoppe. Spy langs hele bilen (utvendig, flinke gutten min). Finner ikke papir. Gå langt fra bil til bane. Heie. TISSE!! Nei alt er låst. hva f nå. Sitte i stolen. Fundere på om man skal tisse på seg og late som vannet gikk. Litt teit dersom jeg er gravid om et par uker. Fantsnillemannenmeddonøkkel:))) Gutta vant 18-1:)) Kjøre hjem, så sliten at jeg var redd for å kjøre av veien. (skummelt) Hjem, barn i dusj lage toast, spise-SLITEN!!

Er helt ferdig. Sitter å sjangler. HT spreller ubehagelig. Vært oppe fra før 7 i dag, og full fres til nå. Kan faktisk ikke huske sist var var så utkjørt...

Men jeg har ikke løpt noe i dag da:)

Kjempekoselig lunch Tiny :) (ja og takk til deg og da TG, skjønte at du sto for mye av maten.:) )

Bolla er da ikke bolle!! Helt fin:)

Sender over kjøreskoleboka på mail svanine... (menlittstoltavdeglell)

Ul gikk fint. Estimert 3500 (3462 faktisk) og 32 rundt hodet. 8% + i avvik, men det car visst helt greit. Ble overlykkelig over at han var så liten jeg. Holder det seg der er jeg fornøyd. Hodet ned men ikke i bekkenet. Hun tvilte på at han snudde seg nå, var trangt. Fikk bilde da. Hjelp, jeg skal føde Snoopy!! Skal legge ut bilde senere..hehe. Huff han ser ikke mye menneske ut.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er på fornavn med de i Hellbillies.... Men de har grei nok musikk. Må innrømme at navnet klinger bedre og bedre selv imine kritiske ører;)

Hva er klissete navn????

Og hva står HT for???? (Hatt Trick? pga av all sparkinga?)

Kan fortelle at magen har fått navnet Torbjørn..........av gubben og kompisen og endel alkoholenheter sent lørdag/tidlig søndag;) De mente det ikke gikk ann å si hvem av de 2 som er faren, så de måtte gi gutten halve navnet hver............................... (jada, veeeeeeeeeeeeeeeldig logisk!)

Håper dere har hatt det fint på lunsj ja damer;)

Jeg har hatt mere vondt i bekkenet igjen de siste 2 dagene..ikke like!! Har jo tross alt 139 dager igjen.....

Sparker og styrer der nede lillingen nå......... Har jo kjent det godt siden jeg var 17+1 og nå er jeg 20+3! Blir bekymra hvis det går for lenge mellom hver gang enda da.... Litt sånn stikkefingerenhardtinnimagenforåvekkehan.............

Lurer på om det er kynnere jeg har........... blir sånn hard og ekkel i magen noen ganger når jeg er sliten/stressa og det gir seg ikke før jeg har lagt med ned og slappet av...... Merker ikke noe til det ellers og ikke har jeg hatt det mens jeg gikk med dattera heller..... Rare kroppen som er gravid....

Da må jeg se ferdig kampen.............. Heia Norge;)

Skrevet

HT er jo Hottentott 1D, poden i magen min;)

Lanåguttendinfåsoveofred!!

Jepp, høres ut som kynnere. Kan ikke huske jeg kjente noe til dem med førstemann jeg heller. Er visst ganske vanlig å ikke kjenne stort da og bblir værre pr. barn. Ubehagelige greier. Var rundt de tider det begynte å plage meg og.

Ja om Norge ikke vant så vant heller ikke Brasil:)

Du vet hvem faren er eller?

Skrevet

JEG vet hvem faren er ja;)

(med mindre man blir gravid av å hilse på noen? Var vel ganske lenge siden det ble påstått tror jeg, så jeg regner det som ganske uaktuelt....Han er søt han andre altså, det er ikke det;) Men jeg har lissom gifta meg med barnefaren og da lissom er han den eneste for meg da, vet det er litt gammeldags...........Hva han andre fantaserer om skal jeg ikke legge meg borti, det får han stå for selv;)........................)

Syns kampen var ganske grei for landskamp å være jeg altså.........det var ikke tap i hvertfall;)

Må bare si at jeg faktisk LIKER et par Hellbillieslåter;)

-Ei Krasafaren Steinbu

-So Som So

-Lakafant

Og sist men ikke minst

-Det Finaste Eg Veit

Så det så;)

Ha en fin dag alle jentene!

Skrevet

Tusen takk for hyggelig besøk i går jenter!!!! Det var kjempe hyggelig med lunsj og skravling!!!!

Og masse takk for fine gaver til Tiril!!!! Armbåndet var kjempefint og ole brum klær digger jeg (og Tiril kommer kanskje til å bli lei de?? hehe...)

Hellbillies vet jeg ingenting om, så ingen kommentar.

Stakar Molle som farter sånn med den store magen sin.. Du kan jo skremme han ut med den farten du holder da.. hehe.. Men seriøst, nå kommer'n snart da!!

Svanine: Det er ikke lurt å løpe når man er gravid, har du ikke hørt skremmselspropagandaen til meg og Molle?? Vi har prøvd å løpe med mager (over veien altså) og det var IKKE godt!!

Skrevet

6 uker igjen... Nå begynner jeg å glede meg skikkelig, men hjelp, det er skummelt også!!

Skjer det noe, Molait? For du blir sikkert ikke lei av at folk spør om det....

Skrevet

Hvorfor blir veggene på kjøkkenet så jævlig bedritne??? Lurer på om jeg rett og slett skal male dem jeg i stedet for å vaske.. Går fortere å fise over med malerulla enn å skrape og gnikkegnu bort møkka...

Skrevet

Hihi. Hvorfor ikke liksom...? Hvordan går det med fluene forresten?

Jeg har fått vogn! Jeg har montert vogn! Helt alene! Fikk litt vondt i ryggen da (hysj!). Også så så fin som den ble! Kanskje knipse et bilde og legge det ut... om jeg gidder. De hadde sendt med et sånn der handlenett også (gratis), det var en hyggelig overraskelse :-)

Nå skal jeg bare henge ut noen klær, så skal jeg slappe av på soffaen til kl halv seks, for da skal jeg på kafe.

Er forresten ikke noen stor Helb fan jeg altså. Det finnes da mange andre dyktige gitarister man kan kalle opp etter? (Dersom det er om å gjøre altså).

Sambo har blitt veldig forkjøla stakkar. Også har han brukt opp egenmeldingene sine... *syneslittsyndpåhanja*

Håper du tar det litt mer med ro i dag Molle.

Må ha meg litt mat nå, tar på å montere vogn.

Skrevet

Fluene ja.. Har tatt livet av en million, så nå er de straks borte håper jeg!! Kommer en og annen jævel flyende innimellom, men da er jeg der med sprayflaska!!

Grattis med vogn!! Det var vel stas tenker jeg :)) Også så flink som du har vært!!!!

Jepp, mange kjente gitarister, så kan jo være så mangt!! Både Slash og Santana.. men det er kanskje ikke en av de :P

Skrevet

Det kommer helt an på hvordan man hilser på hverandre det 1D... ;)

Tror ikke Tiril legger så godt merke til hva som er på klærne jeg:) Tok Ole Brum for jeg mener å minnes at du malte noe Ole Brum bilder for leeeenge leeenge siden. Er de som ikke liker OB (haha lol det ble jo liksom litt feil da..) og de som digger ham. Også så godt med hjemmelaget syltetøy da:D Har bedt mutter ta med noen bokser. Hun kommer etterpå.

Ikke vært borti Hellbillies altså Tiny? Hvordan har du klart det a?

Jaaaa, stakkars meg!! Den er faktsik ganske tung:) (magen altså) Han kommer vel til uka tenker jeg. Sikkert ikke før på slutten. Ul sier 24, mens sier 26. Hvem sier 25? :)

Svanine: Man løper ikke med to barn i magen!! (men må si meg imponert)

Simba: 6 uker ja. Bare vent til det står du går nå i din uke 40. da får du hetta..hehe.

Skjer intet enda. Blir anderledes at folk spør her da. Men er en del teite kommentarer ja. Og er faktisk en uke til termin. Men trenern ti lguttungen var litt festlig da. "synes du alltid er gravid jeg!! og gikk videre. Har vært med på alt av cuper og kamper og kjørt på treninger og sånn så har nå humpa rundt med denne magen en stund:)

Skjer det noe, Molait? For du blir sikkert ikke lei av at folk spør om det....

Cat: du har mail:) Du skriver her, mens jeg skriver der... Du må bruke vifte. Ellers vasker folk en gang i blandt så det ikke blir så ille... :P

Skal du male bør du vaske over. Male på fettvegg kan gi så som så resultater:) Men samma f, finn frem rulla og fis i vei:)

Grattis med vogn:)) Jeg monterte vår og alene og ja fikk litt pyton rygg og masser av kynnere:) Var jaggu på tide du fikk den. Er det ikke litt plasskrevende å ha det oppmontert? Og henta du den selv og eller?

Skal du på kafe du a... har du liv??

Kan ikke H bare gå til legen da? Få sm? Ellers klarer han seg vel, menn har en tendens til å gi inntrykk av å dø pga. litt snørr;)

Ta det med ro? haha for det har jeg tid til:) Men hatt en ganske bra dag. Har klart å gå i nesten vanlig tempo og:)

Skal du ha en av tidenes gitarspiller og samtidig et "norskt" navn har du jo Erik da eller Eric.

Skrevet

*sjekkermail*

Skrevet

Tihi.. i den vippestolen kommer du til å få en discobabyboy :))

Hoppeland ja.. regner ikke med at du begir deg utpå der, i såfall kan du komme hit å ta en time på trampolina vår :)) Da blir det fart på sakene da :P

Helt overbevist om at det finnes negere med en-meters ja... !!!

Og jeg veit, er drit irriterende at man ikke kan bli forbanna uten at det må være noen form for hormoner!! Selvfølgelig er det jo mye hormoner og sånn for noen også, men må jo kunne gå an å bli sint utenom det også?? Jeg kjenner på meg selv om det er hormoner, eller om jeg rett og slett er "vanlig" forbanna!! Hihi...

Men hvem var det som hintet om Ole Brum tøy til Tiril her?? *kremtkremt*

Skrevet

Hva med han i Dream Theatre da, John Petrucci er det ikke det han heter? Mange gode forslag her :-)

Jeg løp vel tre meter, men artig at det imponerte. Er ikke noe jeg gjør så veldig ofte.

Og vogna ble båret opp i leiligheta av snill Tollpostmann i ti-tida. Så jeg slapp kvaler med henting og sånn. Lurer litt på hva de har somla med, egentlig, den har jo vært i byen i en uke. Men, men. Ikke at jeg har dårlig tid heller. Tja, er vel litt plasskrevende å ha den oppmontert, men må jo se at alt funker da. Sleit pittelitt med å få bremsene til å sitte riktig men jeg er litt treg sånn teknisk sett. Men vi har da tre boder, så den havner nok i en av de i mellomtida tenker jeg.

Sambo er egentlig ikke den som klager i tid og utide, men han påsto at han frisk nok til ikke å stikke innom legen. Så får vi se... om han blir bedre. Det kommer en pokergjeng hit i kveld, delvis derfor jeg rømmer.

Skrevet

Da var is nummer 3 fortært!!

Skrevet

Mmhmmm...

Skrevet

Mor på besøk, derfor litt fravæerende. Hun blir til i morgen. Skulle kjøre meg ned til LS og finne på noe med W imens. Kjekt:)

Hvordan blir det i morgen Tiny og svanine??

Bare spist 2 is jeg, men så spiste jeg begge rett etter hverandre da:)

Sorry jeg ikke svarte/svarer deg på msn Tiny, men den er helt fucka. Jeg får ikke sagt noe til andre først og må svare innen 2 min etter at noen har sagt noe til meg. Ellers ser jeg men ikke den andre parten hva jeg skriver. En deeel frustrerende!! Men kan sende mail da:)

Skrevet

Jeg har ikke spist noen is i dag! Og ikke godteri heller. Men nå er jeg sliten og må finne senga... bare dette pokerlaget kan komme seg hjem først.

Og sannelig kjøpte jeg meg ikke stelleveske på ebay i dag. Det ble femhundreogtjueognoe inkl. alt. Ikke så ille det for ei veske som koster over tusen norske. Fornøyd! De interesserte kan titte på bildene på siden til Alexi: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_814&products_id=2387

Ja, asså var timen 1240, men som sagt så må jeg se det litt an.

Du må få deg nye msn Molle :-)

Skrevet

Hepp, jeg har fått meg nye msn.. så fancy da..

Så tøff stelleveske, Svana!! Hvilken farge har du bestilt i ?? Den på bildet?? For vogna er vel blå/svart om jeg husker riktig...

Skrevet

Fiiiiiiiiiiiin stelleveske ja;)

Tror jeg må få tvillinger neste gang jeg altså...................hihi............NOT!

Ny msn ja, jeg trodde jeg hadde lagt inn ny jeg, men det skjedde lissom ingenting syns jeg................. Kanskje jeg ikke har gjort det alikevel?

Skrevet

Den nye msn er ganske annerledes, så hvis det ikke synes noe særlig så spørs om det er gjordt rikitg... men hva vet vel jeg..

Hihi..

Skrevet

Jeg har bestilt svart veske. "Babyvogna" er mer blå enn svart, mens sportvogndelen er svart. Har kjøpt fleeceposer i samme farge som baggene, så det blir så stilig så når brødrene skal ut på tur. Veska vil passe fint til begge variantene :-)

Var på kontroll i dag. Måtte vente både før jeg kom inn til jordmor, og mellom jm og lege. Men men. Kom da hjem før den verste rushen, var bare litt kø gjennom Brynstunnelen og bort til Manglerud. Men ang. kontrollen så kan jeg melde om at alt er vel med mor og barn. Bare gått opp 1.7 kg på en mnd! Juhuu!

Gutta er blitt svære da. Har nesten dobla sin vekt på en måned så ikke rart jeg føler meg tung. Det var masse bein opp mot ribbeina - begge ligger nå faktisk med hodet ned. Den ene ligger litt på skrå, fra høyre mot venstre, mens den andre ligger rett opp. Synes det er litt vanskelig å se når det er så mange kroppsdeler overalt... og verre blir det vel, for de var fortsatt lette og måle. Begge var omtrent 1200 gram, og alt var så normalt som det kunne bli. Ba om å få målt livmorhalsen også (mest for å berolige meg selv), og den var 4.5 cm som er veldig bra.

Nå begynner jeg med kontroller hver andre uke (to ganger), og så blir det hver uke. Maaange turer til A-hus det.

Skrevet

Så godt at alt er vel da!!

Har vært på kontroll selv i dag og jenta min plantet et velrettet spark rett i øret på legen når han skulle høre på hjertelyden :)) Ellers ligger hun også med hodet ned og lå i følge legen helt perfekt, akkurat slik hun skulle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...