Molait Skrevet 14. august 2006 Forfatter #51 Skrevet 14. august 2006 nei:( Er bare sur. Helt utrolig. To stk. totalt håpløse brød (snakker da ikke om mine, de er ganske på greie for tiden;) ) og så denne kaka. Ikke nok med at den var "feil" men mista jo hele driten og!! Også over fingra. Sånn deig. Som satt fast i fingra. Og kake utover alt. Og FORRAN SVIGERMOR (som jeg skulle imponere) Hmm.. har du av sanger da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. august 2006 #52 Skrevet 14. august 2006 Tror svigermor allerede er imponert jeg ) Tja.. er ganske god på dansband og svensktopper da Eller hva med denne?? Hvis jeg fikk være sola di, så sku du aldri fryyyyyse....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. august 2006 #53 Skrevet 14. august 2006 Nå må jeg snart finne senga.. har egentlig bare ligget på sofaen og bimmet i hele kveld... Late faen!! Sov godt alle sammen!! ))
Molait Skrevet 14. august 2006 Forfatter #54 Skrevet 14. august 2006 men neeeei. Her har jeg svetta i hjel meg i flere uker og så skal jeg aldri få fryse?? Kjente panikken bra seg. Feil sang!! hehe. Natta cat:)
Molait Skrevet 14. august 2006 Forfatter #55 Skrevet 14. august 2006 Ja og satte tallerken på magen. HT hadde helt raptus (er jo 80% sukker i kaka) og hikka og sprella og plata hoppa rundt på magen:) Ble kveldens underholdniong. Han klarte nesten å sparke den ned..hehe.
Herkules Skrevet 14. august 2006 #56 Skrevet 14. august 2006 wow som dere skriver. Nå kan du poppe når som helst du Molle. tid til å bimme litt bitt nå innimellom . Sitter her i sofaen og ser på gullet mitt som gjør mye rare grimaser. Utrolig deilig og gøy at hunden vår kommer overens med det nye familiemedlemmet. Hun er så forsiktig med ham og hun stikker bort til ham med en gang han kommer med et lite klynk. fikk et lite opphold her Oskar gulpet så han ikke fikk puste, og jeg ble jammen redd gitt ikke greit å være førsegangs nei
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. august 2006 #57 Skrevet 15. august 2006 Unnskyld meg, men jeg sniker meg til et spm her inne på tråden deres jeg.. Jeg vet jo at de fleste på denne tråden hører til på Romerike..så.. jeg har fått rekvisisjon til bassentrening.. noen som vet om noen bra steder i området som driver med dette? Legen min mente det var et sted på Skårer, men noe mer sa hun ikke.. Takker for svar...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. august 2006 #58 Skrevet 15. august 2006 Jeg driver med basseng trening på lørenskog. Trener i basseng hver torsdag og har sal trening hver tirsdag. Legen din mener nok det stedet jeg trener, for de er spesialister på kvinner med bekkenløsning. Gruppefysio heter det og ligger i samme bygget som babyshop, bare med inngang på baksiden. Sal treningen foregår her og kontoret er her. Basseng treningen foregår på Rolvsrudhjemmet i Margarethas vei. Har telefonnummer dit, men det ligger hjemme.. Skal faktisk på trening halv ett etterpå )
Molait Skrevet 15. august 2006 Forfatter #59 Skrevet 15. august 2006 Du går nå i 40. svangerskapsuke og har 9 dager (1 uker) til termin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå er det ikke "to" tall igjen lenger. Nei litt ekkelt det der herk. Også når det kommer gjennom nesa og munn og usj. Snu dem rundt så ordner tyngdekraften heldigvis resten:) Ja dyr er ofte slik. Lukter vel "valp" Jeg ble og passet på da jeg var baby. Ingen fikk røre meg om vovsen ikke tillot det (som ikke var familie da) Lå ute ved vogna mi og ved siden av på leketeppet:) Det er kos ja? Får du sovet noe da? Er i slik skrekkblandet fryd jeg. Og enda er det ikke første gang så er jo ikke helt blank på hva jeg går til liksom. (selv om alle barn er forskjellige) Er greit at han er der han er for da bestemmer jeg og har kontroll, men samtidig vil jeg jo ha ham ut da:) Og hvaomattehvisomdersom. ALt man tenker. Klart vi skriver. Har jo ikke noe liv. Sitter jo bare her å ruger. Som jeg nå skulle gjort sammen med deg faktisk!! Din sniker!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. august 2006 #60 Skrevet 15. august 2006 Takk for svar:) Vi du skrive inn telefonnummeret senere Cat? Hadde vært veldig fint:)
*1D* Skrevet 15. august 2006 #61 Skrevet 15. august 2006 GRATULERER MED 9 dager igjen MO! (da er det rett rundt hjørnet for deg også..............Sjekket opp det med soving under fødselen?????) Jeg må bare få si at jeg kom hjem på søndagskvelden i 23 tia og har brukt hvert et ledig øyeblikk til å lete etter forrige tråd...som var langt der bak på side 7 eller noe og var lang som et godt år.......... også var det å lese alt på den nye tråden............. Slitsomt å holde seg oppdattert når man har et liv......hihiihihi Skal prøve å svare litt på alt som har stått, men kommer sikkert til å glemme noe altså! FLOTTE navnevalg dere har å velge mellom...............hihihih...... Vi tror vi har bestemt oss, men er ikke helt sikkre. Er bare 1 navn vi er enige om og hvis ikke det passer til lillingen sliter vi faktisk litt................. Kan ikke det sendes en mail om navnevalgene........så jeg som er så langt nord også får med meg hva dere har å velge mellom........ Alle kan skrive ned forslagene sine og sende til Mo, også sender hun ut den reviderte utgaven av lista til oss alle..............siden du ikke har noe liv, lissom;) Gratulerer med 100 meter`n til dere 2 siste til å passere målstreken;) Tror jeg har sakt GRATULERER til HERKULES med den lille også, men hvis ikke så er det gjort nå! Svanine: begynner å bli trangt der nå? Når er terminen din lissom? Vet det strengt tatt ikke blir aktuelt som "selve dagen" men er greit å vite det igjen siden jeg har så lett for å surre med datoer osv:) Cat: dere finner helt sikkert Drømmehuset snart!!!!!!!! Det er en grunn for alt kanskje?!? Hvem var det som lurte på å kalle opp babyen etter en kjent gittarist??? Håper ikke jeg tråkker noen på tærne når jeg sier at det kommer ann på hvilken en det er altså, kommer ann på musikk sjangeren Lillebjørn er lissom ikke førstevalget mitt, men Jimmy eller Marius er jo ganske greit........ Nå kommer jeg ikke på mere å kommentere..........bare komme med hint om det er noe spes jeg skulle ha sakt noe om;) Hadde det forresten kjempe fint i bryllup!!!!!!
simbamamma Skrevet 15. august 2006 #62 Skrevet 15. august 2006 1D: Du er faktisk den eneste som har kommentert det med oppkalling etter en kjent gitarist...hmm. Det er ingen av de du nevnte, blir i tilfelle Lars Håvard, hvis vi får bestemt oss da.... Ka dokke tru? Men det kan jo like gjerne bli ei jente, så da må vi hvertfall finne på noe annet... Skal til legen i dag, kjennes veldig ut som jeg må ha en ny antibiotika gitt. Er så lei av alt slikt tull nå! Vil bare nyte den tida som er igjen, men det er visst lettere sagt enn gjort. Kan ikke dere be den/de som styrer med sånt om at simbamamma heretter kun skal ha vondter som viser seg å være relatert til fødsel? Men la virkningen drøye minimum en tre ukers tid først, ok? Sorry sytinga altså, men AU!!!
*1D* Skrevet 15. august 2006 #63 Skrevet 15. august 2006 SYT I VEI SIMBA!!!!! Det er jævli vond med bekkenløsning og jeg skjønner ikke hvorfor du ikke er på sykehuset for nærmere undersøkelser......vet jo at du har dren..........(? for det var ikke Y-stent?) men kan ikke være bra å gå rundt med sånn så lenge? Jeg er ikke ekspert, men gubben ble opperert til slutt han.................................. Innsnevring til blæra (mulig jeg har nevnt det tidligere altså........) og etter oppperssajonen har han vært frisk som en fisk!!!! Hvilken berømt gitarist heter Lars Håvard? Eller er det en kombo av Lars Lillo og Håvard (ettellerannet?) eller noen andre jeg ikke vet av? Er jo ikke musiker og heller ikke så flink med navn.................. Personlig så er jeg ikke kjempe begeistret for "Norske" navn..... men Lars og Håvard sammen er fint det! Skal dere bruke begge navnene da eller....? Dattera har dobbeltnavn og henne bruker vi bare 1 navn på selv om det var meninga å bruke begge, ble det aldri sånn........ Gutten får enkelt navn tror jeg.......... blir langt nok alikevel med 2 etternavn og 20 bokstaver tilsammen;)
*1D* Skrevet 15. august 2006 #64 Skrevet 15. august 2006 Okei............. det skulle IKKE stå BEKKENLØSNING.....for det har manne min aldri hatt;) Mente jo seff NYREbekkenBETENNELSE..........
♥Tiny Skrevet 15. august 2006 #65 Skrevet 15. august 2006 Da er det kjøpt inn til lunsj imorgen, så håper alle finner noe de liker Har vært å veid snuppa på helsestasjonen idag, og det er meget tydelig at den lille ikke har det vondt Nå går hun bare under navnet Bolla!!! hihi... Veide faktsik 4400 nå og det er opp 500 gr på 2 uker det !!!!!!! Her ble det også et dobbelt navn, men skal bare bruke det ene til daglig da.. Tiril Elise heter hun da (Jeg har det samme mellomnavnet da)
Molait Skrevet 15. august 2006 Forfatter #66 Skrevet 15. august 2006 Det med gitaristen er en helt annen tråd hvor ingen av oss har vært inblandet 1D!! Surrehue. Fint du hadde det bra da. Hva ble antrekket?? Blir nok dobbeltnavn her og men bare et etternavn. Og vet ikke om det blir brukt begge dobbeltnavna. Må finne navna først..hehe. Jepp, revidert utgave kan sendes ut:) Nesten rart vi ikke har laget vår egen navnliste her på tråden. sånn privat til oss (og alle andre som leser tråden..hehe) Nei men med forslag og diskusjoner. Kab: 3 bor på Romerike, 4 gjør ikke..hehe. Liker det meste av mat for tiden så skal nok ikke stå på det;) Noe vi skal ta med? Bolla? huff, og W som veide over 4 da han kom..hehe. Æh..nå ble jeg sittende å snakke med gubben her så husker ingentingen mer av hva folk har skrevet eller hva jeg skulle skrive. Husker at det var noe forvirrende å lese 1D sine innlegg
Molait Skrevet 15. august 2006 Forfatter #67 Skrevet 15. august 2006 Jo og jeg skal på ul i morgen:) Litt spent på det.
simbamamma Skrevet 15. august 2006 #68 Skrevet 15. august 2006 Det med gitaristen var på denne tråden.... Lars Håvard blir da som i Lars Håvard Haugen, gitaristen i Hellbillies. Han regnes faktisk som en av Norges beste! Har en stent operert inn i nyra via urinlederen, ja. Tror den kalles JJ-stent, men folk flest skjønner jo ikke hva det er, derfor brukte jeg det mer folkelige ordet dren. Problemet er at pga. graviditeten tettes denne veldig lett, så den må skiftes hver 4.uke. Nå har jeg symptomer på vanlig UVI, og har fått antibiotika mot den. Forhåpentligvis blir det ikke mer tull før den stenten skal skiftes igjen 29.august, og den jeg får satt inn da, skal etter planen fjernes rett etter fødselen, og så er alle mine problemer over. Men gudene skal vite at jeg hater dette! Fikk en ordentlig sjekk på føden i kveld, med UL både utvendig og innvendig og ctg, og alt ser bra ut med babyen. Men håper jeg treffer noen andre leger og jordmødre når jeg skal dit for å føde! Nå skal jeg ta pilla mi og legge meg, i håp om å sove betraktelig bedre enn forrige natta.
Molait Skrevet 15. august 2006 Forfatter #69 Skrevet 15. august 2006 Ikke meningen å le ass men.."ta pilla mi og gå å legge meg" ) (De gale har det godt..hehe) Jepp huska det etterpå. Det med gitaristen. Blanda et øyeblikk med en annen tråd hvor dette var tema, eller iaf en diskusjon rundt det. Fint navn det da. Klinger bra sammen og er ikke slikt klissete navn im du skjønner hva jeg mener med det. Hehe kan jo ikke komme med eksempler, noen blir vel støtt da. (pleier å være slik på bim, si din mening om noe du ikke liker og folk hugger hue av deg) Kjekt med ul og at alt var bra:) Sitti i rullestol i dag jeg SINNYKT FLAUT!! Mener det altså, jeg sleit!! M ba meg holde fred og trilla i vei. Huff så dum jeg følte meg. Og skulle sett øya på jentungen da jeg reiste meg opp fra stolen..hahaha. Men den var SÅ DIGG å sitte i, og SÅ DIGG å slippe å gå. Og som M sa; Nå kan jeg bare trille fort forbi alt du peker på!! Hva mente han med det a? thihi. Ellers var alt stress og fikk fiksa halvparten og noe av det vi skulle ha har gått ut av prod og var tomt. Men så de hadde på Slependen. Ingen som skal dit snart a? Er et stykke å kjøre:( Ikke all verden men alikevel. Koster jo en hel haug å få det tilsendt da!! Eller har jeg misforstått?? Er snakk om noen lamper bare...svanine, hjelpe meg? Du min lille dataguru og finneuttingfrue *smask* Jepp, da er det natta:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. august 2006 #70 Skrevet 16. august 2006 Sitti i rullestol?? Hihi... navnet ditt er heretter Mongo-Molle!!! Kab.. nettet mitt var nede i går, så kom ikke noe mer inn på nettet etter klokken 12 i går formiddag Men skal finne nummeret til deg i kveld jeg, lover!! Har du fått rek. av legen eller??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. august 2006 #71 Skrevet 16. august 2006 Kab.... Fant det på nettet ) Gruppe-Fysio 67 97 60 38 Solheimv. 28, 1473 Lørenskog Ha en fin dag!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. august 2006 #72 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for nummeret Cat:) Ja, jeg har fått rek av legen til bassentrening. Man kan vel kun få bassentrening også der på Gruppe-fysion eller? Man må ikke ha saltrening også? Noen speisell grunn til at du går akkurat der eller? Er det bra der, og hva gjør dere på bassengtreningen? Er det bindende påmeding osv? Med det så mener jeg at man må gå selv om man føler seg skikkelig crappy en dag? Er vel ikke akkurat i storform om dagen, så gruer meg litt til eventuelt å binde meg til noe.. Vel, vel.. begynner jeg så kanskje vi sees da:) Går du faste dager eller?
simbamamma Skrevet 16. august 2006 #73 Skrevet 16. august 2006 Hehe, liker ikke klissete navn, jeg heller, Molait. Men siden jeg ikke vet hva dere på tråden her + gubber og unger heter i virkeligheten, tør jeg ikke komme med eksempler. De aller fleste navn er vel i seg selv ikke stygge, men det har mer med hvilke assosiasjoner man får når man tenker på dem... Har du vært på UL? Cat: Mye fint til salgs her i Hamar-området, men det hjelper jo ikke dere. Håper dere finner noe som passer snart, kan tenke meg det er kjedelig å bli overbydd. Virker som om noen kan by hva som helst for nesten hva som helst også! Hvor langt utpå landet er det akseptabelt å bo, forresten? Oj, kom nettopp på at dere er hos Tiny nå. Håper dere har det koselig! Venter desperat på at antibiotikaen skal begynne å virke, jeg... Vi talas!
simbamamma Skrevet 16. august 2006 #74 Skrevet 16. august 2006 Må bare dytte litt på den stakkars tråden... Hva skjer 'a?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. august 2006 #75 Skrevet 16. august 2006 Jeg har saltrening hver tirsdag 12.30 og bassengtrening hver torsdag kl. 12.30. Man blir jo satt opp på faste treningstider, men ringer man dagen i forveien og "avbestiller" hvis man ikke kan/orker så er i hvertfall ikke det noe preoblem. Jeg går der fordi legen min anbefalte stedet og fordi det ikke er så mange fysio i området som har bassengtrening. Tror du bare kan ha bassengtrening, jeg skulle egentlig det, men etter samtale med den ene fysiodama der, så ville hun at jeg skulle gå på begge deler. Synes det er helt ok. Ikke kjempe spennende akkurat, men det er helt skjønt å være i det oppvarma bassenget. Er en gjeng gravide som driver med lettere vanngymnastikk til musikk mens instruktøren står på land og guider )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå